اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی همدان خبر داد

کشف بیش از 125 هزار لیتر نفت‌گاز قاچاق در همدان

خبرگزاری فارس: مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی همدان از کشف بیش از 125 هزار لیتر نفت‌گاز از طریق سوء استفاده از کارت‌های هوشمند سوخت در منطقه همدان خبر داد.

کشف بیش از  125 هزار لیتر نفت‌گاز قاچاق در همدان

اصغر توفیقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: در بازرسی مستمر جایگاه‌ها و نظارت بر عملکرد مجاری عرضه سوخت، قاچاق فرآورده نفت‌گاز به مقدار بیش از 125 هزار  لیتر از طریق تبانی و سوء استفاده از شش فقره کارت هوشمند سوخت، شد.

وی افزود:‌ در تاریخ 19 دی ماه طی گشت‌زنی‌های بازرسان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان و زیر نظر قرار دادن هر گونه نقل و انتقال فرآورده‌های نفتی، توجه‌ها به تردد مشکوک کامیون‌های یک شرکت توسعه و راه‌سازی در یکی از جایگاه‌های منطقه همدان معطوف شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی همدان بیان داشت: در این ارتباط با بازرسی از یک دستگاه کامیون نفتکش محموله 12 هزار لیتری نفت‌گاز بدون بارنامه حمل کشف شد که شواهد امر حاکی از بارگیری کامیون مذکور از نازل‌های جایگاه سوخت‌رسانی است.

وی ادامه داد: با تحقیقات بیشتر و پیدا شدن تعداد شش فقره کارت هوشمند سوخت متعلق به شرکت مزبور و بررسی تراکنش‌های صورت گرفته آن، اطمینان از سوء استفاده از این کارت‌ها طی 9 ماه گذشته محرز و قاچاق نفت‌گاز طی دوره زمانی مذکور به میزان بیش از 125 هزار لیتر مشخص شد.

توفیقی تصریح کرد:‌ مراتب فوق طی تنظیم صورت‌جلسه‌ای به پیوست مدارک و مستندات تخلف و مشخصات متخلفان برای تعیین جریمه و اعمال قانون به اداره کل تعزیرات حکومتی و دیگر مراجع ذیربط و کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانداری همدان اعلام شد.

وی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: با صدور قطعی رأی محکومیت افراد مرتبط و محاسبه جریمه نقدی بر اساس معیار فوب خلیج فارس، رقم بسیار بالایی به عنوان جزای نقدی این تخلف پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/89006/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول