اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی استان قم خبر داد

کشف محموله قاچاق 190 میلیون تومانی زیپ در قم

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی استان قم از کشف محموله انواع زیپ‌های خارجی به ارزش یک میلیارد و 900 میلیون ریال در قم خبر داد.

کشف محموله قاچاق 190 میلیون تومانی زیپ در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، علیرضا مهاجر اظهار کرد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا حین کنترل خودروهای عبوری در عوارضی سلفچگان - ساوه به یک دستگاه تریلی مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی گفت: ماموران آگاهی با تحقیق از راننده خودرو متوجه ضد و نقیض‌گویی‌های وی شده که با بررسی مدارک گمرکی، آثار امحا، پاک‌شدگی و جعل در بارنامه مشاهده شد.

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی استان قم ادامه داد: در نهایت ماموران با بازرسی از خودرو موصوف 22 تن انواع زیپ‌های خارجی را کشف کرده و پس از انتقال راننده و خودرو وی به اداره مبارزه با قاچاق کالا صاحب بار خودرو نیز شناسایی و به این اداره احضار شد.

وی گفت: متهمان که چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتند به قاچاق انواع زیپ‌های خارجی به ارزش ریالی حدود یک میلیارد و 900 میلیون ریال اعتراف کردند.

‌متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی استان شده و در نهایت با قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند.

انتهای پیام/2258/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول