اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شورای شهر اردبیل تصویب کرد

تخفیف 15 درصدی برای مشتریان خوش حساب شهرداری

خبرگزاری فارس: شورای اسلامی شهر اردبیل مصوب کرد برای افراد خوش حساب، ایثارگران، خانواده‌های شهدا، افراد مستمند 15 درصد تخفیف در پروانه‌های ساختمانی صادر شود.

تخفیف 15 درصدی برای مشتریان خوش حساب شهرداری

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در دویست و پنجاه و هفتمین جلسه شورای شهر اردبیل که صبح امروز برگزار شد، اعضای شورای شهر اردبیل مصوب کردند برای افراد خوش حساب، ایثارگران، خانواده‌های شهدا، افراد مستمند تحت حمایت نهادهای حمایتی در قبال پرداخت نقدی عوارض در هر فصل سال 15 درصد تخفیف ارائه شود که این تخفیف شامل پروانه‌های ساختمانی خواهد بود.

اعضای شورای شهر اعلام کردند این تخفیف جدا از تخفیف‌های شهرداری در ایام و مناسبت‌های مختلف سال خواهد بود.

در ادامه این جلسه برای صاحبان کسب و پیشه 15 درصد افزایش عوارض و تعرفه‌ها اعمال شد و تعرفه تلویزیون شهری به همان 30 میلیون تومان سال قبل باقی ماند به طوری که اعضای شورای شهر با افزایش آن مخالفت کردند.

برجستگی تعرفه امسال 15 درصد تخفیف در پرداخت‌های نقدی است

نایب رئیس شورای شهر اردبیل در این جلسه اظهار داشت: ما در جلسات مختلف سعی کردیم تعرفه‌های معقول و منطقی را در نظر بگیریم که افزایش 10 تا 15 درصدی تعرفه‌ها مد نظر بوده تا مردم دچار مشکل نشوند.

جواد زنجانی گفت: ما با حضور کارشناسان شهرداری و متولیان حوزه‌های مختلف سعی در تغییر جزئی و تثبیت تعرفه‌های سال گذشته را داشتیم به طوری که برجسته‌ترین تعرفه‌های امسال ارائه تخفیف 15 درصد برای پرداخت‌کنندگان نقدی تعرفه‌هاست.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه در مورد نماسازی ساختمان‌ها اعضای شورای شهر اردبیل مباحث مختلفی را مطرح کردند و یکی از اعضای شورای شهر پیشنهاد کرد این اقدامات نیاز به مصوبه شورا ندارد بلکه با همکاری نظام مهندسی و گروه‌های تخصصی می‌توان در این زمینه اقدامات اساسی را انجام داد.

صدیف بدری، شهردار اردبیل نیز در این رابطه اظهار داشت: به مانند شهرداران کلان‌شهرها ما در حوزه نماسازی، گودبرداری و بسیاری از کارهای دیگر عمرانی و خدماتی به شیوه‌نامه‌های مصوب شورا نیاز داریم تا بتوانیم اقدامات خود را به شکل قانونی انجام داده و به صیانت از سیمای شهر همت کنیم.

انتهای پیام/62001/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول