اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل زندان‌های هرمزگان خبر داد

راه‌اندازی کارگاه‌های فنی حرفه‌ای در بازداشتگاه قشم

خبرگزاری فارس: مدیرکل زندان‌های هرمزگان گفت: به زودی کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای و صنایع دستی در بازداشتگاه قشم راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی کارگاه‌های فنی حرفه‌ای در بازداشتگاه قشم

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم واقع در آبهای خلیج فارس اکبر سلیمانی ظهر امروز در حاشیه بازدید از بازداشتگاه این شهر اظهار کرد: برگزاری رشته‌های کوتاه مدت با هدف توانمند کردن مددجویان از برنامه‌هایی است که زندان‌های استان دنبال می‌کند.

وی ادامه داد: داشتن مهارت شغلی مهم‌ترین اصل برای جذب شدن در بازار کار است و حرفه آموزی به مددجویان از اولویت‌های برنامه‌های آموزشی سازمان زندان‌هاست.

مدیرکل زندان‌های هرمزگان با اشاره به اینکه خیلی از افراد جویای کار فاقد مهارت‌های لازم هستند تصریح کرد: باید با شناخت دقیق استعدادهای خوب و ترسیم اهداف شغلی مهارت‌های لازم را کسب کرد.

سلیمانی گفت: با رفع کمبودهای مهارتی و شناخت دقیق از توانایی‌ها و نقاط ضعف و مدیریت صحیح، همیشه تهدیدهای شغلی به فرصت تبدیل می‌شوند.

وی همچنین به گفت‌وگوی چهره به چهره با مددجویان پرداخت و آنان را برای حضور در برنامه‌های آموزشی، فرهنگی و ورزشی زندان تشویق کرد.

انتهای پیام/88001/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول