اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور فرماندهی ناجا:

احدی جرأت چپ نگاه کردن به ایران را ندارد

خبرگزاری فارس: مشاور فرماندهی و معاون امور بین‌الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر ناجا گفت: هیچکس جرأت چپ نگاه کردن به ایران را ندارد و این ثمره ایثارگری‎های شهدا و فرزندان این انقلاب است.

احدی جرأت چپ نگاه کردن به ایران را ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، بهرام نوروزی عصر دوشنبه در نخستین یادواره یک‎هزار و 488 سرباز شهید که همزمان با سراسر کشور برگزار شد اظهار داشت: اینکه امروز انقلاب اسلامی ایران با سرعت هرچه تمام، در دنیا پیش می‎رود حاصل خون شهیدان است.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر فرهنگ شهادت و ایثارگری عالم‌گیر شده است تصریح کرد: احدی جرأت چپ نگاه کردن به کشور ایران اسلامی را ندارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان نیز در این مراسم ریشه تجلیل از شهیدان را الهی و قرآنی برشمرد و بیان داشت: آیات قرآن این مهم را به ما گوشزد می‎کند که همه باید آرزوی این فضیلت الهی را از درگاه خداوند منان داشته باشیم.

آیت‎الله سیدکاظم نورمفیدی اضافه کرد: اکنون انقلاب اسلامی ایران به عنوان الگویی برای سایر کشورها مطرح است که این عظمت مرهون خون پاک شهدای انقلاب اسلامی است.

حسین کریمی‌اول جانشین فرمانده سپاه نینوای گلستان نیز مهم‌ترین پیام را فرهنگ‎سازی عنوان کرد و ابراز داشت: نسل جوان باید بدانند که شهدا برای چه چیزی وارد صحنه شدند همچنین با امام شهدا و کسانی که در راه دفاع از انقلاب اسلامی تا پای جان ایستادند تجدید خاطره و بیعت کنیم.

انتهای پیام/2307/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول