اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه سمنان:

فرهنگ روزی حلال در جامعه ترویج شود

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شهرستان سمنان گفت: کسب و درآمد حلال بر تربیت فرزندان اثر مستقیم و موثر دارد و از این رو، فرهنگ روزی حلال باید در جامعه ترویج شود.

فرهنگ روزی حلال در جامعه ترویج شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام محمدتقی خیری‏گنجی صبح امروز در جلسه شایستگی پاسداری که در دفتر جلسات نمایندگی سپاه سمنان برگزار شد، اظهار داشت: در اسلام، راه‌های کار و کسب حلال معرفی شده است تا آنجا که با فضیلت‌ترین عبادت کسب روزی حلال معرفی شده است.

وی تأکید کرد: باید طبق سفارشات موکد اسلام، انسان از محرمات دوری و از واجبات تیعیت کند و از تأثیر کسب و درآمد حرام بر تربیت فرزندان و نسل بعدی خود غفلت نکند.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شهرستان سمنان بیان داشت: خوشبختانه ما در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که مملو از منابع و کتب دینی و اسلامی و عالمان برجسته بوده و راه بر ما نشان داده شده است؛ بنابراین با توجه به شرایطی که در آن قرار داریم نباید پیرو هوای نفس خویش باشیم.

خیری‏گنجی خاطرنشان کرد: محیط ناسالم و دوستان ناباب باعث می شود که انسان از راه راست منحرف شود و این محیط‏ها بر رفتار و کردار فرزندان تأثیر به‏سزایی دارند.

وی در ادامه با بیان اینکه والدین نباید اصل نظارت بر فرزندان به ویژه در خارج از محیط خانواده را نادیده بگیرند، گفت: فرزندان در سن هفت سالگی چون در دوران طفولیت به سر می‌برند و باید آزاد باشند و والدین باید تابع اوامر مشروع آنان باشند و به تعبیری دیگر فرزند تا سن هفت سالگی امیر است.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شهرستان سمنان افزود: فرزندان در هفت سال دوم در حال رشد و تکامل هستند و در هفت سال سوم وزیر محسوب می‏شوند و از آنجایی که در این سن می‌توانند به والدین مشورت دهند، باید والدین از مشورت آنان استفاده کنند.

روحانیت همواره یار و مددکار سپاه و بسیج است

یک کارشناس مسائل سیاسی نیز گفت: روحانیت همواره یار و مددکار سپاه و بسیج هستند و باید به این قشر به خوبی توجه شود.

غلام‏رضا جزءبستجانی اظهار داشت: روحانیان ما در پیروزی و حفظ و ارتقای دستارودهای انقلاب اسلامی حضور داشته‌اند.

وی افزود:روحانیان همواره در عرصه‌های مختلف یار و مددکار سپاه و بسیج در انجام امور محوله بوده‏اند.

این مسئول یادآور شد: با تغییر رویکرد بسیج در برنامه و اجرایی شدن شجره طیبه صالحین در پایگاه‌ها برای تربیت دینی و معنوی جوانان کشور، روحانیان در این امر مهم با سپاه و بسیج همکاری تنگاتنگی دارند.

انتهای پیام/2249/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول