اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی اردبیل:

بلیط الکترونیکی تا پایان امسال جایگزین پول نقد می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی اردبیل گفت: تا پایان امسال در اردبیل بلیط الکترونیکی جایگزین پول نقد می‌شود.

بلیط الکترونیکی تا پایان امسال جایگزین پول نقد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فضیلت ابراهیمی صبح امروز در جلسه شورای شهر اردبیل از راه‌اندازی بلیط الکترونیکی به جای کرایه‌های نقدی در اتوبوسی‌ها خبر داد.

این مسئول بیان داشت: تا پایان امسال قرار است این دستگاه‌ها و تجهیزات مورد نیاز آن خریداری شود تا مردم به جای پول نقد به صورت الکترونیکی کرایه‌های خود را پرداخت کنند تا دغدغه‌ای از بابت پرداخت هزینه‌ها نداشته باشند.

در این جلسه سازمان اتوبوسرانی درخواست افزایش نرخ کرایه اتوبوس‌های داخل شهری را 130 تومان ارائه داده بود که شورای شهر با نرخ 125 تومان برای ورودیه خط واحدها موافقت کرد.

شورای شهر همچنین نرخ اتوبوس‌های مسیر اردبیل‌ ـ نیر را 5 هزار و 250 ریال، کوراییم ـ اردبیل 6 هزار و 250 ریال، حکیم‌قشلاقی اردبیل 4 هزار و 750 ریال، شام‌اسبی ـ اردبیل 2 هزار و 500 ریال، آبی‌بیگلو ـ اردبیل 4 هزار و 250 ریال، هیر ـ اردبیل 5 هزار و 250 ریال، حور ـ اردبیل 5 هزار و 250 ریال و اتوبوس‌های مسیر اردبیل ـ نمین را 5 هزار و 250 ریال اعلام کرد.

در ادامه این جلسه تعرفه جدید پارکینگ‌های شهرداری ورودی میدان میوه و تره بار، ترمینال‌ها و پارک در سطح شهر در قالب سواری، وانت‌بار و کامیونت اعلام شد که افزایش تعرفه آنها حدود 10 تا 15 درصد می‌باشد.

اعضای شورای شهر اردبیل در ادامه بررسی تعرفه‌ها به مفادی از بند 13 تعرفه‌ شهرداری اشاره کردند که بر اساس آن شهرداری موظف می‌شود برای صاحبان املاک و اراضی که از اسناد سه دانگ برخوردار هستند با انجام تفکیک و همچنین داشتن تقصیرنامه، سند صادر کند تا شهرداری به حق و حقوق خود دست یافته و مشکلات مردم نیز برطرف شود.

تعدادی از اعضای شورای شهر اردبیل موقع مطرح شدن این موضوع به شدت با آن مخالفت کردند و دلیل‌شان نیز این بود که تفکیک واحدها و اراضی از شش دانگ به سه دانگ زمینه سوءاستفاده‌ها را در خرید و فروش‌ها فراهم آورده و سبب نابسامانی در برخی اقدامات قانونی می‌شود.

شهردار اردبیل در این زمینه ابراز داشت: ما با دست زدن به این حرکت هم به منفعت خودمان می‌رسیم و هم مردم از بلاتکلیفی خارج می‌شوند و شرکا نیز در فروش سهم خود با مشکل قانونی روبرو نمی‌شوند.

صدیف بدری گفت: از نظر قانونی، شرعی و عرف با قبول تقصیرنامه این کار هیچ مشکلی را ایجاد نمی‌کند، بلکه تسهیل‌سازی در امور مردم است و ما موفق می‌شویم برای واحدهای سه دانگ بر اساس اسناد صادر شده ثبت اسناد مجوز بدهیم.

انتهای پیام/62001/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول