اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 16 تا 25 دی ماه امسال صورت می‌گیرد

ثبت‌نام برای دریافت پروانه شکار در اصفهان

خبرگزاری فارس: معاون محیط زیست طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: ثبت‌نام متقاضیان دریافت پروانه شکار چهار‌پا در مناطق آزاد استان از 16 آذرماه امسال آغاز شده و تا 25 دی ماه امسال ادامه دارد.

ثبت‌نام برای دریافت پروانه شکار در اصفهان

مهدی انصاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه حفاظت از عرصه‌های زیست محیطی استان از وظایف تمام اقشار مختلف جامعه است، اظهار کرد: این اداره از تمام ابزار‌های قانونی برای برخورد با متخلفان در عرصه‌های زیست محیطی استان استفاده می‌کند.

وی اضافه کرد: فرهنگ‌سازی حفاظت از عرصه‌های زیست محیطی باید در سطح جامعه نهادینه شود و رسانه‌ها و صدا و سیما باید در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی در این زمینه به صورت قوی‌تر و پر‌رنگ‌تر از همیشه عمل کنند.

معاون محیط زیست طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان با بیان اینکه از سال‌های گذشته تاکنون صدور پروانه شکار چهار‌پا در مناطق آزاد استان برای متقاضیان صادر می‌شود، تصریح کرد: ثبت‌نام متقاضیان دریافت پروانه شکار چهار‌پا در مناطق آزاد استان از 16 آذرماه امسال آغاز شده و تا 25 دی ماه امسال ادامه دارد.

وی با تأکید بر اینکه بسیاری از افراد فعال در عرصه‌های زیست محیطی از افراد قانون‌مدار هستند، ادامه داد: محیط زیست پروانه‌های شکار‌ چهارپا در مناطق آزاد استان را برای متخلفان موجود در عرصه‌های زیست محیطی صادر نمی‌کند.

انصاری با بیان اینکه مجوز‌های شکار چهارپا تنها برای افراد قانون‌مدار صادر می‌شود، تأکید کرد: افراد بسیاری در استان متقاضی دریافت این پروانه‌ها هستند اما سهمیه‌های در نظر گرفته شده برای صدور مجوز شکار چهار‌پا در مناطق آزاد استان محدود است.

وی با اشاره به اینکه درصد متخلفان موجود در عرصه‌های زیست محیطی استان نسبت به افراد قانون‌مدار فعال در این عرصه‌ها ناچیز و محدود است، افزود: صدور پروانه شکار چهار‌پا در مناطق آزاد استان راهکار و ابزاری برای کاهش تخلفات موجود در این عرصه‌ها است.

انتهای پیام/63004/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول