اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌عامل منطقه آزاد انزلی خبر داد

اخذ گواهینامه مدیریت کیفیت 9001 منطقه آزاد انزلی

خبرگزاری فارس: مدیر‌عامل منطقه آزاد انزلی از اخذ گواهینامه مدیریت کیفیت 9001 این منطقه از شرکت BRS خبر داد.

اخذ گواهینامه مدیریت کیفیت 9001 منطقه آزاد انزلی

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، سعید رحیمی پیش از ظهر امروز در جلسه منطقه آزاد انزلی با اشاره به اخذ گواهینامه مدیریت کیفیت 9001:2008 ISO این منطقه، اظهار کرد: منطقه آزاد انزلی در مسیر تحقق اهداف عالیه خود و بهینه کردن کارکردهای سازمان، گواهینامه مدیریت کیفیت را از شرکت BRS دریافت کرد.

وی با بیان اینکه سیستم مدیریت کیفیت نقش مهمی در ایجاد، توسعه و بهسازی سیستم‌های مدیریت دارد، اضافه کرد: سیستم مدیریت کیفیت 9001:2008 ISO بر رضایت‌مندی جامعه هدف سازمان و بهبود مستمر امور توجه بیشتری کرده و به همین دلیل سازمان منطقه آزاد اخذ این گواهینامه را در اولویت کاری خود در سال 91 قرار داده است.

این مسئول در باره نتایج و مزایای بهره‌گیری از سیستم مدیریت کیفیت 9001:2008، افزود: پیشتازی در پیاده‌سازی الزامات قانونی و ارائه خدمات بهتر، ارتقای رضایت‌مندی مشتریان، بهره‌مندی از مزایای مستندسازی که مشتمل بر تدوین دستورالعمل‌ها، روش‌های اجرایی، فرم‌ها و ایجاد سوابق مربوطه است، ایجاد نگرش فرآیندی، ارتقای رضایت‌مندی کارکنان، بهبود مستمر امور توسط اجرای ممیزی داخلی‌ـخارجی و اقدام‌های اصلاحی و پیشگیرانه از مهم‌ترین مزایای سیستم مدیریت در سازمان منطقه آزاد انزلی است.

وی تصریح کرد: طبق مزایای بهره‌گیری از سیستم مدیریت کیفیت، سازمان منطقه آزاد با اجرای این سیستم به دنبال برآورده‌سازی نیازهای مشتریان داخلی و خارجی خود به صورت پیوسته و تثبیت شده است.

رحیمی به اقدام‌های سازمان منطقه آزاد انزلی در راستای اخذ گواهینامه مدیریت کیفیت، افزود: پس از انتخاب و استقرار شرکت مشاور، مفاهیم و الزامات ایزو 9001 به پرسنل سازمان منطقه آزاد آموزش داده شد.

وی اضافه کرد: تعیین نماینده مدیر عامل سازمان، تهیه، تدوین و تصویب خط مشی کیفیت و اهداف سازمانی، تهیه، تدوین و تصویب نظام‌نامه کیفیت، شناسایی 32 فرآیند کاری و تهیه دستورالعمل اجرایی از جمله اقدام‌های منطقه آزاد برای دریافت گواهینامه مدیریت کیفیت بوده است. 

مدیر عامل منطقه آزاد انزلی، تهیه و تنظیم فرم‌های مورد نیاز و طراحی و تصویب سیستم سنجش رضایت‌مشتری به همراه تجزیه، تحلیل و بهبود مستمر امور و... را از دیگر اقدام‌های منطقه آزاد برای کسب گواهینامه مذکور عنوان کرد.

وی با قدردانی از تلاش‌های مجموعه مدیران و پرسنل سازمان در مسیر اخذ گواهینامه یادآور شد: بدون تردید تلاش مستمر و دامنه‌دار همکاران سازمان و نگاه انتقادی اندیشمندان استان یاریگر ما در ادامه این مسیر خواهد بود.

انتهای پیام/2300/ز30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول