اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره تعاون خلیل‌آباد:

ارائه آموزش‎‌های مهارتی برای حرفه‌آموزان در اولویت دولت است

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان خلیل‌آباد گفت: توجه به آموزش‎های فنی و حرفه‎ای، از برنامه‌های دارای اولویت وزارتخانه است.

ارائه آموزش‎‌های مهارتی برای حرفه‌آموزان در اولویت دولت است

به گزارش خبرگزاری فارس از خلیل‌آباد، حسین نوری ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان که با حضور فرماندار، امام جمعه و سایر رؤسای دستگاه‌های اداری شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: تمام زمینه‌های لازم برای حرفه‌آموزی، برای یک کارجو فراهم است و دولت برای توانمندی او تسهیلات هم اعطا می‌کند.

وی با اشاره به دغدغه تمام مسئولان کشور در زمینه اشتغال جوانان و فارغ‌التحصیلان و نیز بانوان افزود: تامین مایحتاج ضروری زندگی هر شهروند جامعه اسلامی در واقع مزد مشارکت او در جامعه است که ضمن ارزش مداری و حفظ اولویت ارزش‌ها می‌تواند سهیم و این جایگاه را برای خود ایجاد کند.

نوری تلاش و همت را رمز موفقیت و پیروزی ذکر کرد و افزود: بر اساس سیاست‌های اصل 44 قانون اساسی واگذاری امور به مردم مورد تاکید قرار گرفته و به کاهش تصدی‌گری دولت اشاره شده است.

سرپرست اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی خلیل‌آباد تعاون را حلال مشکلات و گره گشا دانست و گفت: تمهیدات لازم توسط دولتمردان در این بخش برای فعالیت فراهم شده است.

وی با اشاره به کمک دولت در جهت توانمندی قشرهای مختلف مردم که فاقد کار و شغل بودند، اظهار داشت: در طی دو سال گذشته فقط در بحث تسهیلات مشاغل خانگی در این شهرستان بالغ بر 60 میلیارد ریال بین متقاضیان که علاقه به حرفه‌ای را داشتند، توزیع شده است.

وی ایجاد شرکت تعاونی در شاخه‌های مختلف از جمله خدمات درمانی و صنایع تبدیلی و کشاورزی نوین را در شهرستان مورد تاکید قرار داد و گفت: همه دستگاه‌ها می‌توانند از ظرفیت بالای این بخش اقتصادی برخوردار شوند.

سرپرست اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی این شهرستان با برشمردن مزیت کار و تلاش در جامعه افزود: ایمنی کار باید حرف اول را در مجموعه فضاهای کاری داشته باشد.

وی در بحث تعهد اشتغال شهرستان گفت: 2408 نفر در سال‌جاری در تعهد شهرستان خلیل‌آباد برای ایجاد اشتغال است، که تاکنون با ثبت 1500 نفر در سامانه رصد اشتغال کشور، بیش از 60 درصد تعهد انجام شده است.

انتهای پیام/70005/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول