به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، علیعباس محققیان با اشاره به فراهم آوردن زیرساختهای لازم به منظور تسهیل در ارائه خدمات به مشترکین آبفا گفت: در این راستا شرکت آب و فاضلاب استان قم سه درگاه برای ارائه خدمات آسانتر و سریعتر به مشترکان راهاندازی کرد.
وی سامانه تلفنی 122، سایت اینترنتی آبفای قم و 26 دفتر پیشخوان در سطح شهر را درگاههای ارائه خدمات به مشترکان آبفا ذکر و خاطرنشان کرد: در حال حاضر شهروندان در هر نقطهای از شهر که باشند به راحتی و بدون مراجعه به مناطق مشترکین آبفا میتوانند خدمات مورد نیاز خود را از این سه درگاه دریافت کنند.
معاون خدمات مشترکین و درآمد آبفای قم افزود: با تغییر ساختار مناطق یک و دو امور مشترکین آبفا نیز به عنوان پشتیبان تمام ورودیها و درگاههای شرکت در حال فعالیت هستند و به صورت مستقیم پاسخگوی مشترکین نخواهند بود.
وی ضمن اینکه از مردم خواست از مراجعه به مناطق امور مشترکین آبفا برای دریافت خدمات خودداری کنند، یادآور شد: شهروندان میتوانند برای درخواست خدمات به صورت حضوری به دفاتر پیشخوان دولت که به صورت پراکنده در سراسر شهر وجود دارد، مراجعه کنند.
محققیان با بیان اینکه سامانه تلفنی 122 آبفا نیز به عنوان یکی از درگاههای ارائه خدمات آبفا به صورت شبانهروزی آماده ارائه خدمات به مشترکین است، اظهار کرد: ارتباط با این سامانه چه از طریق تلفن ثابت و چه از طریق تلفن همراه هزینه مکالمه برای مشترکان به دنبال نخواهد داشت.
وی همچنین تاکید کرد: سایت اینترنتی شرکت آب و فاضلاب استان قم به آدرس www.abfa-qom.com به عنوان یکی دیگر از درگاههای ارائه خدمات آبفا آماده پاسخگویی به نیاز شهروندان است.
معاون خدمات مشترکین و درآمد آبفای قم در پایان سهولت در دریافت خدمات توسط مشترکان، کاهش هزینهها، کاهش مصرف سوخت، صرفهجویی در زمان و کاهش ترافیک درون شهری را از علل اصلی افزایش درگاههای ارائه خدمات اعلام کرد و گفت: علاوه بر این امکان رهگیری چگونگی انجام فرآیند به صورت یکپارچه از تمام درگاهها به ویژه سامانه 122 توسط مشترکین وجود دارد.
انتهای پیام/2258/ت/چ3000