اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور مشترکین آبفا همدان خبر داد

بدهی 6.5 میلیارد تومانی مشترکان به آبفای همدان

خبرگزاری فارس: معاون امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: مشترکان آبفای شهری 6.5 میلیارد تومان به شرکت آب و فاضلاب بدهکارند.

بدهی 6.5 میلیارد تومانی مشترکان به آبفای همدان

سعید عبدالله‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اینکه مشترکان استان همدان 6.5 میلیارد تومان به شرکت آبفا بدهی دارند، افزود: از این میزان بدهی 3.7 میلیارد تومان مربوط به بخش خانگی، 1.7 میلیارد تومان مربوط به بخش اداری و باقیمانده به سایر مصرف‌کننده‌ها مربوط می‌شود.

وی با بیان اینکه مشترکان خانگی به طبقات مختلف تقسیم شده‌اند، افزود: مشترکانی که 0 تا 5 متر مکعب، 5 تا 10 متر مکعب و مشترکانی که تا 50 متر مکعب آب مصرف می‌کنند در این طبقه‌بندی جای گرفته‌اند.

معاون امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان همدان تصریح کرد: هفت درصد مشترکان کمتر از پنج متر مکعب آب مصرف می‌کنند که میانگین حدود سه متر مکعب است.

وی با بیان اینکه 16 درصد مشترکان بین پنج تا 10 متر مکعب آب مصرف می‌کنند، افزود: میانگین مصرف این طبقه از مشترکان 7.8 دهم متر مکعب است.

عبدالله‌زاده ادامه داد: 26 درصد مشترکان بین 10 تا 15 متر مکعب که به طور متوسط مصرف آنها 12 متر مکعب است، را شامل می‌شوند.

وی 23 درصد مشترکان را دارای مصرفی طبقه 15 تا 20 متر مکعب دانست و گفت: این طبقه از مشترکان میانگین 17 متر مکعب آب مصرف می‌کنند.

معاون امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان همدان خاطرنشان کرد: 72 درصد از مشترکان الگوی مصرف را رعایت می‌کنند و 28 درصد در بخش خانگی رعایت الگوی مصرف را انجام نمی‌دهند.

وی اذعان کرد: با توجه به اینکه تعرفه‌های پلکانی که شرکت دارد، تعرفه‌های بالاتر از این میزان صورت حساب، بسیار بیشتر از صورت حساب مشترکانی است که الگوی مصرف را رعایت می‌کند که شامل پرداخت جریمه‌هایی نیز می‌شوند.

انتهای پیام/89003/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول