اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان نخستین روز رقابت‌ها

ساری پیشتاز لیگ دسته یک والیبال نشسته شد

خبرگزاری فارس: در نخستین روز مسابقات لیگ دسته یک والیبال نشسته جانبازان و معلولان کشور در گروه سوم ساری با 2 پیروزی متوالی پیشتاز این دوره از رقابت‌ها در گروه سوم است.

ساری پیشتاز لیگ دسته یک والیبال نشسته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، نخستین روز مسابقات لیگ دسته یک والیبال نشسته جانبازان و معلولان کشور که به میزبانی دابودشت آمل در حال برگزاری است با پیشتازی ساروی‌ها به پایان رسید.

مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته یک والیبال نشسته جانبازان و معلولان کشور در مازندران در حاشیه برگزاری این دوره از رقابت‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: روز نخست این رقابت‌ها با انجام شش دیدار در سالن سرپوشیده دهقان به پایان رسید.

علیرضا سلیمانی ساری با اعلام اینکه مسابقات لیگ دسته یک والیبال نشسته جانبازان و معلولان کشور از روز گذشته کار خود را به مدت سه روز آغاز کرد، گفت: در بازی نخست اردبیل با نتیجه سه بر صفر از سد کرمان گذشت، فارس نیز با نتیجه‌ای مشابه بر استان گلستان غلبه کرد و نماینده آمل در این رقابت‌ها با نتیجه سه بر یک مغلوب والیبالیست‌های مرکز مازندران شد.

وی ادامه داد: در دومین دیدار این گروه نیز گلستان با نتیجه سه بر صفر اردبیل را از پیش رو برداشت، دابودشت آمل نیز با نتیجه‌ای مشابه مقابل کرمان به برتری رسید و ساروی‌ها نیز در رویارویی با نماینده استان فارس با نتیجه سه بر یک پیروز میدان شدند تا با دو پیروزی متوالی پیشتاز روز نخست این مسابقات باشند.

سلیمانی با اشاره به اینکه این مسابقات در چهار منطقه با حضور 21 تیم برگزار می‌شود که در هر گروه به جز گروه سوم این رقابت‌ها پنج تیم با یکدیگر رقابت می‌کنند، اذعان داشت: در گروه سوم شش تیم دابودشت آمل، ساری، فارس، شهر بابک کرمان، گنبد و اردبیل به صورت دوره‌ای با یکدیگر دیدار می‌کنند و از هر گروه دو تیم به مرحله بعدی این دوره صعود می‌کنند که هشت تیم صعود کننده از مرحله گروهی به صورت متمرکز و تجمعی برای مشخص شدن تیم‌های برتر با هم دیدار می‌کنند.

به گزارش فارس، قهرمان و نایب قهرمان مسابقات لیگ دسته یک والیبال نشسته جانبازان و معلولان کشور به لیگ برتر این رشته صعود می‌کند.

انتهای پیام/86012/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول