اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مسکن و شهرسازی استان سمنان خبر داد

احداث 32400 واحد مسکونی مهر در استان سمنان

خبرگزاری فارس: مدیرکل مسکن و شهرسازی استان سمنان از احداث 32 هزار و 400 واحد مسکونی مهر در این استان به همت دولت خبر داد.

احداث 32400 واحد مسکونی مهر در استان سمنان

اسماعیل صادقی امروز در حاشیه بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی، خدماتی و درمانی استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سمنان اظهار داشت: مجموع زمین‌های اختصاص یافته به اجرای طرح مسکن مهر در استان سمنان، 450 هکتار است.

وی با بیان اینکه در مرحله نخست 3هزار و 772 واحد مسکونی مهر در استان سمنان افتتاح شده است،‌ اظهار داشت: امروز در مرحله دوم بهره‌برداری از واحدهای مسکن مهر در استان سمنان که با حضور رئیس جمهور و جمعی از وزرا انجام شد،‌ 15 هزار و 657 واحد مسکونی مهر در این استان به بهره‌برداری رسید.

صادقی ادامه داد: تعداد واحدهایی که در شهر سمنان بهره‌برداری شد، 7 هزار و 159 واحد مسکونی است.

مدیرکل مسکن و شهرسازی استان سمنان همچنین واحدهای بهره‌برداری شده در شهر شاهرود را 2 هزار 613 واحد، شهر دامغان 2 هزار و 341 واحد در شهر گرمسار 611 واحد مسکونی اعلام کرد.

صادقی افزود: تعداد واحدهای بهره‌برداری شده در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت استان سمنان نیز هزار و 583 واحد مسکونی است.

وی همچنین گفت: امروز در سفر رئیس جمهوری به استان سمنان، یکهزار و 350 واحد مسکونی نیز در بافت‌های فرسوده شهری این استان بهره‌برداری شد.

مدیرکل مسکن و شهرسازی استان سمنان همچنین میزان پیشرفت فیزیکی تقریبی اجرای مسکن مهر در استان سمنان را 85 درصد اعلام کرد و گفت: مجموع تسهیلات پرداختی در پروژه‌های مسکن مهر این استان تاکنون بیش از 6هزار و 585 میلیارد و 108 میلیون ریال بوده است.

صادقی همچنین با اشاره به بهره‌برداری از بیمارستان 220 تختخوابی کوثر سمنان، مساحت زمین این بیمارستان را چهار هکتار و سطح زیربنای آن را 25 هزار مترمربع بیان کرد.

مدیرکل مسکن و شهرسازی استان سمنان با بیان اینکه احداث بیمارستان جدید سمنان در سال 85 آغاز شده است، کل هزینه اجرای این طرح را 313 میلیارد ریال اعلام کرد.

صادقی همچنین از بهره‌برداری بیمارستان 160 تختخوابی ولایت دامغان در زمینی به مساحت 10 هکتار و سطح زیربنای 19 هزار و 550 مترمربع خبر داد.

صادقی یادآور شد: برای احداث این بیمارستان که عملیات اجرایی آن از سال 85 آغاز شده نیز، 278 میلیارد ریال هزینه شده است.

انتهای پیام/2249/ج30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول