اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز:

صدا و سیما نقش مؤثری در جهت‌دهی فرهنگی جامعه دارد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز گفت: صدا و سیما مؤثرترین رسانه تبلیغاتی بوده و نقش کارآمدی در جهت‌دهی فکری و فرهنگی جامعه دارد.

صدا و سیما نقش مؤثری در جهت‌دهی فرهنگی جامعه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز استان قزوین، داوود بهرامی در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان که عصر امروز در سالن اجتماعات فرمانداری البرز با حضور مدیرکل صدا و سیمای استان قزوین برگزار شد، ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام رضا (ع) و خیر مقدم به حضور مدیرکل صدا و سیمای استان اظهار داشت: صدا و سیما نقش مؤثری در جهت‌دهی فکری و فرهنگی جامعه دارد.

وی ابوالحسن صادقی‌جهانی را فردی شایسته و متعهد معرفی و تصریح کرد: از زمان ورود ایشان به صدا و سیمای استان قزوین، برنامه‌های بسیار خوبی انجام گرفته و امید است این برنامه‌ریزی‌ها همچنان ادامه یابد و حضور ایشان در این جلسه منشا خیر و برکت برای شهرستان البرز باشد.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز در خصوص بحث رسانه و تبلیغات عنوان کرد: بسیج و سپاه شهرستان البرز ظرفیت‌های بسیاری در این زمینه دارد که می‌توان از آن‌ها استفاده لازم را داشت.

بهرامی ابراز داشت: بنده به نوبه خود در خصوص انعکاس برنامه‌های شهرستان البرز، سپاه امام رضا (ع) و بسیج شهرستان انتظار بیشتری از صدا و سیمای استان دارم.

وی ادامه داد: تمام مسئولان شهرستان خواستار اطلاع‌رسانی فعالیت‌ها و رخدادهای شهرستان به عموم مردم استان و شهرستان هستند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز در ادامه اضافه کرد: صدا و سیمای استان باید در خصوص اقتصاد مقاومتی که خواسته مقام معظم رهبری است اهتمام کامل ورزد و در برنامه‌های خویش، آن را مورد تحلیل و بررسی قرار دهد.

بهرامی با اشاره به اینکه از تمام اقوام و طوایف در شهرستان البرز ساکن بوده و در حال زندگی در شهرهای این شهرستان هستند ابراز داشت: تمام مسئولان و مدیران شهرستان البرز با حفظ وحدت و انسجام خویش، در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند.

وی در پایان صدا و سیما را موثرترین رسانه تبلیغاتی معرفی و خطاب به مدیران و مسئولان صدا و سیمای استان اذعان داشت: اگر مردم از طریق صدا و سیما از فعالیت‌های مسئولان آگاهی یابند بسیار مناسب و بهتر است.

انتهای پیام/77007/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول