اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان:

توجه به بلوغ فکری و فرهنگی نیاز جامعه است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان توجه به بلوغ فکری و فرهنگی را نیاز جامعه خواند و گفت: علاوه بر بلوغ ظاهری باید به بلوغ فکری و فرهنگی نیز توجه کرد.

توجه به بلوغ فکری و فرهنگی نیاز جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام مسعود صفی‌یاری ظهر امروز در ششمین جلسه جمعیت بانوان فرهیخته کردستان در سنندج با تبریک سال نو و با اشاره به دعای تحویل سال اظهارداشت: باید از تحولات عبرت بگیریم و سعی کنیم غیر از بلوغ ظاهری به بلوغ فکری و فرهنگی دست یابیم.

وی افزود: جمعیت بانوان فرهیخته استان جزو خواص هستند و توقع از خواص به مراتب بیشتر از عوام مردم است.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه برنامه‌های فرهنگی ادامه داد: باید سعی شود در سال جدید برنامه‌های فرهنگی غنی‌تری اجرا شود و توزیع محصولات فرهنگی نیز در راستای ارتقای سطح فرهنگی استان پررنگ‌تر صورت گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان از مربیان، دبیران و مدیران مدارس به عنوان اقشار تاثیرگذار یاد کرد و گفت: نباید اجازه داد این قشر به خودباختگی فرهنگی برسند.

حجت‌الاسلام صفی یاری اضافه کرد: برای ترویج حجاب و عفاف استفاده از روش‌های مناسب و درست نیاز است و باید در این زمینه نیز هماهنگ و همسو عمل کرد.

عصمت ربیعی سرپرست امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان نیز در سخنانی به برنامه‌های سال 91 اشاره کرد و از تهیه و تدوین تقویم کاری بانوان فرهیخته خبر داد.

وی گفت: همچنین در سال جدید یک دوره کارگاه آموزشی برای بانوان فرهیخته استان برگزار و سعی خواهد شد فصلنامه جلسات و فعالیت‌های بانوان فرهیخته تدوین و در ادارات استان توزیع شود.

در این جلسه بانوان فرهیخته استان نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند و برگزاری گفتمان‌های دینی برای خانواده، مربیان مدارس و دانش‌آموزان را به صورت هماهنگ و همسو خواستار شدند.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول