اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس مطرح کرد

فعالیت 4 هزار حلقه صالحین در استان کردستان

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ کننده سپاه بیت‌المقدس از فعالیت بیش از 4 هزار حلقه صالحین در سطح پایگاه‌های مقاومت بسیج استان کردستان و با محوریت نشر معارف قرآنی خبر داد.

فعالیت 4 هزار حلقه صالحین در استان کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ابراهیم حسینی سه‌شنبه شب در مراسم آغاز به کار سومین کرسی تلاوت قرآن کریم کشور در سنندج، اظهار کرد: توجه ویژه به نشر آموزه‌های قرآنی همواره از اولویت‌های کاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده و در استان کردستان نیز خوشبختانه این امر نهادینه شده‌ است.

وی ادامه داد: هم‌اکنون با حضور صدها هزار نفری بسیجیان استان و نیروهای پایور سپاه در استان، برنامه‌ها و محافل قرآنی برگزار می‌شود و در این راستا نیز بیش از 4 هزار حلقه صالحین با محوریت نشر آموزه‌های قرآنی در استان فعال شده‌اند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان خاطرنشان کرد: برگزاری کلاس‌های آموزش روخوانی و روانخوانی، تجوید و تفسیر قرآن کریم از جمله برنامه‌های ثابت در سطح پایگاه‌ها، حوزه‌ها و نواحی مقاومت بسیج در سطح استان بوده و این مهم نیز با جدیت هرچه تمام‌تر دنبال می‌شود.

حسینی از آغاز به کار سومین کرسی تلاوت قرآن کریم کشور در استان کردستان استقبال کرد و افزود: سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با تمام امکانات و نیروهای خویش برای اجرای هرچه بهتر اهداف این طرح عظیم قرآنی و سایر فعالیت‌های قرآنی در استان آمادگی کامل دارد.

سرپرست دانشگاه پیام نور استان کردستان نیز در این مراسم از آمادگی کامل مراکز و واحدهای 10گانه دانشگاه پیام نور در سطح شهرستان‌های مختلف کردستان برای میزبانی و مشارکت گسترده در این طرح عظیم قرآنی خبر داد.

ایوب مرادی افزود: بدون‌ شک ترویج آموزه‌های قرآنی در بین جوانان و نوجوانان یکی از مهم‌ترین عوامل هویت‌بخش در جامعه بوده و امید است این مهم با حضور گسترده دانشجویان استان نیز هرچه باشکوه‌تر برگزار شود.

قربان کیانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج نیز بر آمادگی این دانشگاه برای مشارکت در طرح کرسی تلاوت قرآن کریم و حضور اساتید و دانشجویان فعال در امور قرآنی در این طرح تأکید کرد.

انتهای پیام/79006/ذ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول