اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آذرماه سال جاری صورت گرفت

کاهش 100 درصدی تصادفات برون‌شهری لامرد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راه لامرد ـ شیراز گفت: در آذر‌ماه سال جاری تصادفات برون‌شهری در لامرد 100 درصد کاهش داشته است.

کاهش 100 درصدی تصادفات برون‌شهری لامرد

نصرالله بردبار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لامرد اظهار داشت: در آذرماه سال جاری نسبت به سال گذشته تصادفات برون‌شهری در شهرستان لامرد با کاهش 100 درصدی روبه‌رو بوده است.

وی افزود: در این ماه بیش از 60 درصد تصادفات رخ داده را راکبان موتورسیکلت صورت داده‌اند.

بردبار با بیان اینکه در آذرماه امسال برخورد با تخلفات حادثه‌ساز با 40 درصد افزایش مواجه بوده است، گفت: مهم‌ترین تصادفات به وقوع پیوسته در چند ماه گذشته در محور لامرد به شیراز را می‌توان به عدم توجه به جلو و واژگونی خودرو، عبور خلاف مسیر در بزرگراه و انحراف به چپ اشاره کرد.

رئیس پلیس راه لامرد ـ شیراز اضافه کرد: کنترل نامحسوس در محور لامرد به شیراز توسط پلیس راه این محور انجام می‌شود و با رانندگان متخلف که جان خود و سایر انسان‌ها را به خطر می‌اندازند برخورد جدی می‌شود.

این مسئول با اشاره به حرکت وسایل کندرو مانند تراکتور در بزرگراه لامرد ـ مهر بیان داشت: برخوردهای لازم در این موارد انجام شده اما باید در این زمینه فرهنگ‌سازی هدفمند صورت گیرد.

وی در مورد ساختمان پلیس راه لامرد ـ شیراز نیز خاطرنشان کرد: تاکنون این ساختمان حدود 95 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و امیدواریم به زودی پلیس راه لامرد ـ شیراز در ساختمان اصلی خود مستقر شود.

رئیس پلیس راه لامرد ـ شیراز در ادامه سخنان خود از تمام مردم در خواست کرد تا در جاده‌های برون‌شهری با سرعت مجاز و توجه کامل به نکات راهنمایی و رانندگی رانندگی کنند تا با سلامت کامل به مقصد نهایی خود برسند و همیار پلیس باشند.

انتهای پیام/2448/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول