اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شوشتر:

تعطیلی پنج‌شنبه‌ها زیان فراوانی برای شهرداری‌ها دارد

خبرگزاری فارس: شهردار شوشتر گفت: تعطیلی پنج‌شنبه‌ها در خوزستان برای شهرداری‌ها زیان انباشته درپی دارد و به این دلیل در تلاش هستیم تا در شوشتر شهرداری پنج‌شنبه‌ها تعطیل نباشد.

تعطیلی پنج‌شنبه‌ها زیان فراوانی برای شهرداری‌ها دارد

آرش دُر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: تعطیلی پنج شنبه‌ها به جز خسارت مالی و نارضایتی مردم برای شهرداری‌ها هیچ ارمغان دیگری ندارد.

وی افزود: کلان شهرها می‌توانند خود به صورت مستقل درباره تعطیل بودن و یا نبود مجموعه شهرداری تصمیم بگیرند، ولی در شهرهای کوچک مانند شوشتر برای فعالیت شهرداری در روز پنج شنبه که از سوی استاندار تعطیل اعلام شده است، نیازمند مجوز هستیم.

وی با اشاره به اینکه به دنبال فعالیت شهرداری در روزهای پنج شنبه هستیم، خاطر نشان کرد: در حال حاضر به دنبال این هستیم که شهرداری در روز تعطیل پنج شنبه سایت اداری فعال داشته باشد و مشکلات مردم رسیدگی و حل شود.

شهردار شوشتر تاکید کرد: در شرایط کنونی اگر پنج شنبه‌ها تعطیل باشد، شهرداری‌ها به زیان مالی همراه خواهند بود و این زیان در زمستان بیشتر از تابستان است.

دُر خاطر نشان کرد: در زمستان به دلیل اینکه روزها کوتاه‌تر است و مردم به دلیل گرما به منازل خود مراجعت نمی‌کنند، فرصت بیشتری برای رسیدگی به مشکلات مردم وجود دارد و تعطیلی یک روز کاری در این فصل خسارت بیشتری نسبت به تابستان به شهرداری وارد می‌کند.

وی تاکید کرد: برآورد دقیقی برای میزان خسارت وارده به شهرداری‌ها در دست نیست ولی به این منظور شهرداری‌ها باید پاسخگوی نارضایتی مردم برای صدور پروانه‌های ساخت و ساز به صورت طولانی مدت تر به دلیل فشرده شدن ساعات کاری باشند و این خود مشکل جدیدی برای شهرداری‌ها محسوب می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: در بسیاری از موارد شهرداری‌ها باید پاسخ استعلامات بانک‌ها و ... را پاسخ دهند و به این دلیل تعطیلی یک روز کاری برای شهرداری‌ها در صورتی که بانک‌ها در آن روز فعال هستند، باعث بروز مشکلاتی برای مردم می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، تعطیلی پنج شنبه‌ها در خوزستان از این هفته اعمال می‌شود ولی اظهار نظرهای مخالف و موافق در این باره هر روز در حال افزایش است.

انتهای پیام/72006/ب30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول