اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم هندبال مس:

مستحق باخت نبودیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم هندبال صنعت مس کرمان گفت: بازیکنان تیم با قدرت و تعصب بالایی برابر حریف ظاهر شدند و در تمام زمان بازی به راحتی دستورات تاکتیکی را در زمین اجرا کردند و از نظر من مستحق شکست نبودیم.

مستحق باخت نبودیم

سیدمحمد موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به سطح فنی دیدار تیمش در برابر ثامن‌الحجج (ع) اظهار داشت: این دیدار از نظر فنی در سطح بسیار بالایی قرار داشت، طی 11 دیداری که مس در این فصل از مسابقات در لیگ برتر هندبال برگزار کرده بود این دیدار از سطح فنی بالاتری در قیاس با بازی‌های گذشته برخوردار بود.

وی افزود: این دیدار از جهاتی برای دو تیم از ارزش و حساسیت بالایی برخوردار بود و حریف برای صدرنشینی و مس برای جبران امتیازات از دست رفته و صعود به رده‌های بالاتر در جدول به پیروزی نیاز داشتند.

موسوی گفت: بازیکنان تیم نیز با قدرت و تعصب بالایی برابر حریف ظاهر شدند و در تمام زمان بازی به راحتی دستورات تاکتیکی را در زمین اجرا کردند و از نظر من مستحق شکست نبودیم، بلکه این تیم داوری بود که شکست ما را رقم زد.

وی تصریح کرد: اما آن چه در کنار زمین اتفاق افتاد، نتیجه بازی را رقم زد، درست در روزی که مس لیاقت و استحقاق پیروزی را داشت، داور مسابقه با قضاوت ضعیفش در لحظات حساس نتیجه بازی را به زیان مس و به سود تیم ثامن تثبیت کرد، نمی‌دانم چرا داوری در لیگ برتر هندبال تا به این اندازه باید در نتایج مسابقات حساس تاثیرگذار باشد.

موسوی خاطرنشان کرد: وقتی به این وضعیت نیز اعتراض کردیم، داور توجیهات خاص خودش را داشت و می‌گفت که فلان صحنه را ندیده است و قضاوتش در این صحنه همان بوده که تشخیص داده، این نیز یک توجیه است و داور باید با عدالتش بازی را قضاوت کند نه آن چه که تشخیص داده است.

به گزارش فارس، تیم هندبال صنعت مس کرمان هم‌اکنون در پایان 11 دیدار از لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور 10 امتیازی است، این تیم در هفته آتی لیگ برتر کشور به مصاف دیگر نماینده استان کرمان تیم ستاره فروغ کویر می‌رود.

انتهای پیام/80011/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول