اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست مسئولان دنا عنوان شد

انتقال صنوف آلاینده سی‌سخت در حد شعار باقی مانده است

خبرگزاری فارس: در نشست مسئولان شهرستان دنا بر این نکته تأکید شد که انتقال صنوف به عنوان معضلی لاینحل باقی مانده و لازم است زمین تحویل این صنوف داده شود تا بتوانند نقل مکان کنند.

انتقال صنوف آلاینده سی‌سخت در حد شعار باقی مانده است

به گزارش خبرگزاری فارس از دنا، سید نظام‌الدین حسینی رضایی عصر دیروز در جلسه ستاد تنظیم بازار دنا عنوان کرد: نظارت و جلوگیری از افزایش قیمت‌ها از وظایف اصلی این ستاد بوده و استفاده از ظرفیت اصناف برای مدیریت بازار امری ضروری است.

فرماندار دنا تنظیم بازار را یک وظیفه همگانی دانست و افزود: باید با تشکیل اکیپ‌های بازرسی علاوه بر بازرسی و رسیدگی به وضعیت واحدهای صنفی، بستر خدمات رسانی به مردم را در سطح شهرستان فراهم کرد.

حسینی رضایی افزود: وضعیت اقتصادی ایجاب می‌کند که این جلسات برگزار شود چرا که از اوایل انقلاب این تحریم‌ها وجود داشته و تلاش برای پیروزی در این میدان نبرد ضروری است و به فضل الهی تحریم‌ها ماه‌های پایانی خود را طی می‌کند.

مسئول ستاد تنظیم بازار شهرستان دنا ورود اصناف را به موضوع مدیریت بازار و رصد و تأمین و توزیع و نظارت بر کنترل قیمت‌ها را لازم و ضروری دانست و گفت: نظارت و کنترل بازار می‌تواند باعث کنترل شرایط روانی جامعه شود.

وی تأکید کرد: دولت به تنهایی نمی‌تواند بازار را کنترل کرده و مانع از گرانفروشی شود و اصناف باید در این زمینه دولت را یاری دهند.

در این نشست شهامت باربد مسئول اداره صنعت و معدن دنا انتقال صنوف آلاینده به مکانی دور از شهر را لازم و ضروری دانست و افزود: انتقال این صنوف به عنوان معضلی لاینحل باقی مانده و لازم است زمین تحویل این صنوف داده شود تا بتوانند نقل مکان کنند.

مسئول اداره صنعت و معدن دنا نبود شعبه تعزیرات حکومتی در این شهرستان را باعث کندی پرونده‌های متخلف دانست و خاطرنشان کرد: یک‌‌هزار و 450 واحد صنفی در این شهرستان به فعالیت و کسب مشغول بوده که به علت نبودن شعبه تعزیرات حکومتی رسیدگی به پرونده‌های متخلفین بازار به کندی صورت می‌گیرد.

وی عنوان کرد: در 9 ماه گذشته 10 هزار بازرسی از اصناف این شهرستان انجام گرفت و 326 واحد صنفی جهت صدور رأی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

باربد افزود: میوه و مرکبات به اندازه کافی جهت شب عید خریداری شده و انتظار می‌رود که با تشکیل بازار فروش ویژه میوه و مایحتاج شب عید با نرخ 15 تا20 درصد زیر قیمت بازار به مردم عرضه شود.

وی نبود بانک ملت در این شهرستان در خصوص صدور ملت کارت اصناف را جزو مشکلات دانست و خواستار دایر شدن شعبه‌ای از بانک ملت در این شهرستان شد.

انتهای پیام/82004/آ30/پ3003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول