اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جشنواره فیلم عمار به نمایش گذاشته می‌شود

انیمیشن «پرواز تا بی‎نهایت»، 9دقیقه پرواز تا اقتدار ایران در 1404

خبرگزاری فارس: انیمیشن 9 دقیقه‌ای پرواز تا بی‌نهایت، با موضوع نبرد ایران و آمریکا قصد دارد اقتدار ایران را در سال 1404 نشان دهد.

انیمیشن «پرواز تا بی‎نهایت»، 9دقیقه پرواز تا اقتدار ایران در 1404

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، انیمیشن پرواز تا بی‎نهایت عنوان یکی از آثار شرکت کرده در جشنواره فیلم عمار است، که چشم اندازی از سال 1404 ایران را در 9 دقیقه به نمایش می‎گذارد.

در این انیمیشن ایران در سال 1404 به ابر قدرتی جهانی تبدیل شده است که زورگویان و سلطه گران جهان را به خشم می‎آورد.

آمریکا نمونه کامل استکبار جهانی در این انیمیشن قصد دارد با بمب‎های هسته‎ای به ایران حمله کند، که نیروهای سراپا بیدار ایرانی متوجه این عملیات مخرب می‎شوند و برای رویارویی و شرکت در صحنه نبرد آماده شده و برای نابودی بمب‎های هسته‎ای به پا می‎خیزند.

انیمیشن «پرواز تا بی‌نهایت» در دومین جشنواره عمار برگزیده فانوس بلورین بخش انیمیشن شد.

کارگردان این انیمیشن قصد دارد، ایران را با وجود تمام تحریم‎ها قدرتمند نشان دهد، وی معتقد است ساخت انیمیشن کار پرخرجی است در حالی که  انیمیشن پرواز تا بی‎نهایت تنها با دو سیستم رایانه انجام شده است.

این انیمیشن 9 دقیقه‎ای در لیست اکران عمومی فیلم‎های جشنواره عمار در اصفهان، قرار دارد و تا کنون با استقبال خوبی مواجه بوده است و بازخوردهای متفاوت و مثبتی در میان عموم مردم داشته است.

پرواز تا بی نهایت قصد ندارد افسانه‎ها را به تصویر بکشد، بلکه این انیمیشن قصد دارد اهداف و چشم انداز ایران اسلامی را در سال‎های آتی به شیوه ‎اجمالی اما تأثیر گذار نشان دهد، همچنین پرواز تا بی‎نهایت هم سلیقه  مخاطب بزرگسال و مخاطب کودک را در نظر گرفته است و برای تربیت و سرمایه گذاری بر نسل آینده و مقابله با انیمیشن‎های مخرب غربی سوژه مناسبی را انتخاب کرده است.

هادی محمدیان برنده شدن انیمیشن خود را در دومین جشنواره فیلم عمار یکی از دلایل استقبال زیاد از آن می‎داند و گفت: به دلیل استقبال از این انیمیشن قصد دارم آن را به یک اثر بلند سینمایی تبدیل کنم زیرا برنده شدن این انیمیشن در جشنواره فیلم عمار تأثیر بسزایی در دیده شدن و شناخته شدن این کار در کشور داشته است و  در سال گذشته به صورت مردمی در سطح کشور به نمایش درآمده است.

به گزارش فارس، انیمیشن پرواز تا بی‎نهایت به  تهیه‌کنندگی  محمد جواد جنتی و نویسندگی هادی محمدیان اکران ساخته شده است.

انتهای پیام/2301/ص30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول