اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌وگو با خبرنگار فارس

فرماندار ورزقان به شایعات مطروحه در خصوص مناطق زلزله‌زده پایان داد

خبرگزاری فارس: فرماندار ورزقان شایعات موجود در این شهرستان در رابطه با نحوه پرداخت کمک‌های بلاعوض معیشتی را تکذیب کرد.

فرماندار ورزقان به شایعات مطروحه در خصوص مناطق زلزله‌زده پایان داد

محرم فروغی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ورزقان با ابراز گلایه از شایعاتی که در مورد نحوه پرداخت کمک‌های بلاعوض معیشتی اختصاصی به زلزله‌زدگان مطرح شده است، گفت: گزینشی در رابطه با نفراتی که این کمک‌های پرداخت شده را دریافت کرده‌اند، صورت نگرفته است.

وی افزود: تمام سرپرستان خانوارهایی که واحدهای مسکونی خود را به مرحله فنداسیون رسانده‌اند این کمک‌های بلاعوض را دریافت کرده‌اند.

 

فروغی اضافه کرد: تمام مدارک، مستندات و لیست نفراتی که این کمک بلاعوض را دریافت کرده‌اند، وجود دارد و به راحتی می‌توان تمام این افراد را کنترل و نسبت به این موضوع اطمینان حاصل کرد.

وی، از روستاهای تخم‌دل، کیغال و آقبلاق‌سفلا به عنوان نمونه از روستاهای حوزه ماموریتش که کمک بلاعوض به آنان پرداخت شده، نام برد و گفت: در روستای تخم‌دل از 198 خانوار این روستا به 145 خانوار، در روستای کیغال از 149 خانوار به 137 خانوار و در روستای آقبلاق‌سفلا از 398 خانوار به 233 خانوار کمک بلاعوض معیشتی پرداخت شده است.

فرماندار شهرستان ورزقان با اشاره به اینکه همکاری نماینده مجلس و نماینده وزارت کشور در منطقه زلزله‌زده ورزقان می‌تواند رفع‌کننده بسیاری از موانع باشد، تصریح کرد: باید دست به دست هم داد تا باری از مشکلاتی آسیب‌دیدگان از این حادثه طبیعی برداشته شود.

 

فروغی تاکید کرد که خودش اهل ورزقان نیست و براساس تصمیم وزارت کشور به منظور خدمت به این منطقه اعزام شده و هیچ‌گونه فامیل یا نسبی در این منطقه ندارد تا این کمک‌ها را به آنها اختصاص دهد.

وی خاطرنشان کرد که اکنون دغدغه‌اش چگونگی کمک به زلزله‌زدگان به خصوص در روستاهای دورافتاده است و نیازمند همراهی منتخب مردم نیز در این زمینه بوده است.

انتهای پیام/60007/خ40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول