اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت مجتمع مس سونگون ورزقان خبر داد

تخصیص 3 میلیارد ریال برای تامین 120دستگاه کانکس برای زلزله‌زدگان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت مجتمع مس سونگون ورزقان از تخصیص سه میلیارد ریال برای تامین 120 دستگاه کانکس برای زلزله‌زدگان ورزقان خبر داد.

تخصیص 3 میلیارد ریال برای تامین 120دستگاه کانکس برای زلزله‌زدگان

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از مجتمع مس سونگون، رضا شریفی گفت: با تخصیص سه میلیارد ریال اعتبار کانکس مورد نیاز  زلزله زدگان شهر ورزقان تامین می‌شود.

وی  افزود: پیش از این شرکت مس سونگون ورزقان به ارزش بیش از 6 میلیارد تومان برای تهیه مصالح ساختمانی، مواد غذایی، پوشاک و نصب سرویس‌های بهداشتی و نگهداری احشام در قالب ستاد کمک‌رسانی مردمی به آسیب‌دیدگان زمین لرزه آذربایجان‌شرقی به زلزله‌زدگان استان کمک کرده است.

مدیرعامل مجتمع مس سونگون ورزقان توزیع 700 بسته گرمایشی و موادغذایی در آستانه فصل پاییز را از دیگر فعالیت‌های این شرکت برای کمک‌رسانی به روستاییان زلزله‌زده شهرستان ورزقان عنوان کرد.

شریفی اقلام این بسته‌ها شامل والور، بخاری برقی، پتو، کاپشن، کفش زمستانی و مواد غذایی اعلام کرد که در ادامه کمک‌های خیر خواهانه شرکت مس سونگون ورزقان بین خانوارهای 23 روستای ورزقان توزیع شده بود.

وی خاطرنشان کرد: شرکت ملی صنایع مس ایران به ویژه مجتمع مس سونگون ورزقان در طی این ایام از امکاناتی که در اختیار دارد برای کمک به آسیب‌دیدگان زلزله‌ اخیر دریغ نکرده است.

انتهای پیام/60002/ت/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول