اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس:

خط ولایت محور وحدت اصولگرایان است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی با توجه به گروه‌بندی‌های اصولگرایان برای انتخابات آینده گفت: اعتقاد مشترک به ولایت و راه امام (ره) مهم‌ترین محور وحدت اصولگرایان برای رسیدن به نتایج مشترک است.

خط ولایت محور وحدت اصولگرایان است

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در حال حاضر موضوع اقتصاد مقاومتی که توسط رهبر معظم انقلاب اعلام شده از سیاست‌‌های کلان نظام محسوب می‌شود که مردم و مسئولان باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

وی افزود: با توجه به جنگ اقتصادی و فشار از ناحیه دشمنان پرداختن به اقتصاد مقاومتی می‌تواند از جمله بهترین راه‌های اتحاد میان گروه‌های مختلف در کشور ما باشد تا با اصلاح وضعیت اقتصادی و معیشت جامعه بتوانیم در زمینه اقتصادی نیز خودکفا شویم.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بارها به تجربه برای ما ثابت شده است که با تلاش مضاعف و همدلی می‌توانیم به خودکفایی در زمینه‌های مختلف برسیم بنابراین در شرایط کنونی نیز با صرفه‌جویی در نوع مصرف می‌توانیم هزینه‌های دولت را کمتر کرده و راهکارهایی غیر نفتی برای تأمین نیاز مالی جامعه و دولت بیابیم.

وی اضافه کرد: زمانی که مبحث اقتصاد مقاومتی در مجلس به بحث گذاشته شد هر دو جریان مجلس فعالانه به مشارکت برای جستجوی راهکارهای لازم پرداختند و امیدواریم در ادامه نیز با همکاری و هم‌فکری بیشتر بتوانیم راهکارهایی جدید برای استقلال اقتصادی کشور و عدم وابستگی اقتصاد به نفت پیدا کنیم.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مبحث هدفمندسازی یارانه‌ها باید بیش از پیش جدی گرفته شده و به حال خود رها نشود، تاکید کرد: مرحله دوم اجرای هدفمندی یارانه‌ها را می‌توان مدت زیادی متوقف کرد بنابراین لازم است دولت و مجلس به دور از اختلافات کوچک و بزرگ نظرات کارشناسان را در این زمینه جمع‌بندی کرده و به نتیجه واحدی برسند چرا که کوچک‌ترین اشتباه در نحوه و چگونگی و زمان اجرای هدفمندسازی یارانه‌ها مشکلات فراوانی را برای کشور ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/63008/ج20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول