اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌ فقیه در سپاه صاحب الزمان اصفهان:

تمامی هجمه‌های دشمنان بر روی ولایت فقیه متمرکز شده است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌ فقیه در سپاه صاحب الزمان اصفهان گفت: امروز دشمن نقشه‌های زیادی را برای تنها ماندن ولایت و حتی شهادت آقا در ذهن می‌پروراند و تمامی هجمه‌های دشمن بر روی ولایت فقیه متمرکز شده است.

تمامی هجمه‌های دشمنان بر روی ولایت فقیه متمرکز شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، حجت‌الاسلام حسین طیبی‌فر، پیش از ظهر امروز در نخستین یادواره شهدای سرباز شهرستان یزد اظهار داشت: امروز تمامی هجمه‌های دشمن و عوامل داخلی آن بر روی ولایت فقیه متمرکز شده است.

وی ادامه داد: سران استکبار در سال‌های پس از انقلاب و با فتوای علما، نسبت به قدرت روحانیت آگاهی یافته به همین دلیل با استفاده از تمامی امکانات و مزدوران داخلی خود برای ضربه به انقلاب و ولایت فقیه، هجمه‌های خود را نسبت به این کشور افزایش داده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان با اشاره به فتوای میرزای شیرازی درباره تحریم تنباکو افزود: فتوای میرزای شیرازی در تحریم تنباکو باعث عقب‌نشینی دشمن و خروج نیروهای انگلیسی از کشور شد.

طیبی‌فر عنوان کرد: آن اندیشه‌ای که انقلاب اسلامی را شکل داد و آن را به پیروزی رساند، جایگاهی جز ولایت فقیه ندارد از این رو دشمن در پی ضعیف کردن این جایگاه در بین مردم است.

وی با اشاره به شکل گیری بیداری اسلامی در منطقه افزود: نظامی که ادعای کدخدایی بر جهان می‌کرد به وضعیتی گرفتار شده که نوچه‌هایش در کشورهای اسلامی یکی پس از دیگری سقوط می‌کنند و او توان پشتیبانی از آنها را ندارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان تأکید کرد: ملت‌های غیرمسلمان نیز با استفاده از ادبیات دینی خود جنبش‌هایی را آغاز کرده‌اند که برگرفته از انقلاب اسلامی ایران و فرامین رهبری است.

وی با اشاره به تحولات منطقه و شکست اسرائیل غاصب در جنگ شش روزه اظهار داشت: تمامی این تحولات در عالم از طریق اندیشه ولایت فقیه که در جمهوری اسلامی ایران حاکم است، محقق شده است.

طیبی‌فر با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران ملت ایران را زنده کرد، گفت: امروز هیچ کشوری توان امر و نهی کردن و دستور دادن به ملت ایران را ندارد و ملت ایران به برکت خون شهدا و بهره‌مندی از رهبری امام راحل و توجهات حضرت امام خامنه‌ای برای خودش تصمیم می‌گیرد و اجازه مداخله هیچکس را نمی‌دهد.

وی افزود: دشمنان از ضربه‌هایی که همواره از این نظام خورده‌اند خشمگین و مترصد ضربه زدن به کشور اسلامی ایران هستند اما به لطف خداوند و اطاعت مردم از ولایت فقیه همواره این دسیسه‌ها خنثی شده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه اصفهان با بیان اینکه انقلاب اسلامی از ابتدا تاکنون بدون انحراف راه خود را پیموده است، تصریح کرد: گر چه در بعضی از مواقع برخی درصدد بودند تا این حرکت عظیم را از ریل ولایت فقیه منحرف کنند اما انقلاب اسلامی همچنان به راه خود ادامه می‌دهد.

وی با تاکید بر اطاعت از رهبری و فرامین ایشان اظهار داشت: در فتنه 88 که طراحی شده دشمنان قسم خورده انقلاب بود همراهی مردم با ولی امر مسلمین باعث شکست دشمن و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی شد.

به گزارش فارس، نخستین یادواره شهدای سرباز شهرستان یزد با حضور مسئولان سپاه الغدیر استان یزد، فرمانده نیروی انتظامی، رئیس بنیاد شهید، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد و جمعی از خانواده معظم شهدا برگزار شد.

در استان یزد نزدیک به 950 شهید سرباز از جمع نیروهای مسلح سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و ارتش جمهوری اسلامی تقدیم انقلاب اسلامی‌ شده‌اند که 450 شهید متعلق به شهرستان یزد است.

انتهای پیام/90004/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول