اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت گرفت

معارفه دو معاون جدید در جامعه مدرسین

خبرگزاری فارس: مراسم تودیع و معارفه معاون جامعه و نظام و معاون اداری مالی جامعه مدرسین با حضور حضرت آیت‌الله یزدی برگزار شد.

معارفه دو معاون جدید در جامعه مدرسین

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، حجت الاسلام والمسلمین نظری شاهرودی در مراسم تودیع و معارفه معاون جامعه و نظام جامعه مدرسین اظهار کرد: برخی از نیروهای انسانی ما از منابع تجدید ناپذیر هستند که دارای تجارب بسیار ارزنده‌ای هستند.

وی افزود: آیت‌الله یزدی مصداق بارز این نیروهاست که از حسن ظن ایشان در واگذاری این مسؤولیت قدردانی می‌کنیم.

معاون جدید جامعه و نظام جامعه مدرسین همچنین با تقدیر از تلاش‌ها و خدمات حجت الاسلام والمسلمین کعبی گفت: ایشان تجارب بسیار خوبی دارند و گروه‌های سیاسی را به خوبی می‌شناسند و من از تجارب ایشان در معاونت جامعه و نظام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم استفاده خواهم کرد.

در این مراسم با تقدیر از خدمات حجت الاسلام والمسلمین کعبی و حجت الاسلام قصیری در بخش‌های معاونت جامعه و نظام و اداری مالی، در احکامی جداگانه آیت الله وافی به عنوان معاون اداری مالی و حجت‌الاسلام والمسلمین نظری شاهرودی به عنوان معاون جامعه و نظام جامعه مدرسین معرفی شدند.

انتهای پیام/2258 /ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول