اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور معادن سازمان صنعت، معدن کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

آغاز فعالیت 4 واحد تولید شن و ماسه کوهی در بویراحمد و دنا

خبرگزاری فارس: معاون امور معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: چهار واحد تولید شن و ماسه کوهی در شهرستان‌های بویراحمد و دنا آماده ارائه خدمات هستند.

آغاز فعالیت 4 واحد تولید شن و ماسه کوهی در بویراحمد و دنا

حجت‌الله موسوی‌فراز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: چهار واحد شن و ماسه کوهی در شهرستان‌های بویراحمد و دنا آماده ارائه خدمات هستند.

معاون امور معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: واحدهای شن و ماسه حاشیه رودخانه بشار به دلیل مسائل زیست محیطی و تخریب بستر رودخانه بشار به صورت کامل جمع‌آوری شده‌اند.

موسوی‌فراز افزود:  واحدهای شن و ماسه کوهی مجتمع سیمان یاسوج، غریب صالح‌پور واقع در دلی‌بجک، بهرام قدمی واقع در دشتروم (دلی اولاد علی مؤمن) در شهرستان بویراحمد و نیز شن و ماسه کوهی شهرداری سی‌سخت در شهرستان دنا آماده ارائه خدمات به هم‌استانی‌ها هستند.

معاون امور معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این چهار واحد تا آغاز بهره‌برداری از سایر واحدهای شن و ماسه کوهی در این استان، تمام نیاز استان را تأمین خواهد کرد.

وی مهم‌ترین مزایای راه‌اندازی کارخانه شن و ماسه کوهی را شامل تأمین مصالح ساختمانی استاندارد، کیفیت برتر شن و ماسه کوهی نسبت به رودخانه‌ای، جمع‌آوری واحدهای تولید‌کننده شن و ماسه رودخانه‌ای، جلوگیری از تخریب بستر رودخانه‌های این استان به‌ویژه رودخانه بشار یاسوج و ممانعت از آسیب رسیدن به محیط زیست و منابع طبیعی و راه‌اندازی و بهره‌برداری از ذخایر معدنی استان برشمرد.

موسوی‌فراز گفت: برداشت‌های بی‌رویه مصالح توسط خودروهای سنگین و ماشین‌آلات راه‌سازی و دستگاه‌ها و ادوات فنی سنگ شکن‌های حاشیه رودخانه بشار، چهره‌ای زشت در این اکوسیستم آبی به جا گذاشته است.

انتهای‌پیام/82009/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول