اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هوشیاری پلیس

نقشه‌های متخلفان در ازنا نقش برآب شد

خبرگزاری فارس: طی هفته گذشته با هوشیاری پلیس نقشه‌های متخلفان در ازنا نقش برآب شد.

نقشه‌های متخلفان در ازنا نقش برآب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ازنا، در دو هفته اخیر حوادثی در شهر ازنا رخ داد که در جهت شفاف‌سازی و جلوگیری از بروز شایعات، غلامعلی جودکی فرماندهی انتظامی شهرستان ازنا طی گفت‌وگویی با فارس جزئیات این حوادث را تشریح کرد.

دستگیری سارق مسلح بانک در ازنا با هوشیاری پلیس

فرمانده انتظامی ازنا گفت: فرد مسلحی که با پوشش زنانه و همراه داشتن یک قبضه کلت کمری و یک عدد بمب ساختگی و با یک نامه تهدیدآمیز وارد یکی از بانک‌های خیابان انقلاب شده و قصد سرقت از بانک را داشت با هوشیاری کارمندان بانک و اطلاع‌رسانی به موقع پلیس بلافاصله سارق مسلح طی درگیری تن به تن خلع سلاح، دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.

دستگیری زورگیران مسافرنما در ازنا

غلامعلی جودکی افزود: دو جوان به عنوان مسافر با گرفتن یک دستگاه خودروی شخصی به بهانه خراب بودن خودرو راننده را فریب داده و پس از خروج از شهر با تهدید قصد سرقت خودرو، وجوه نقد و مدارک را داشته که راننده با هوشیاری خودرو را به راهداری محمودآباد هدایت می‌کند.

وی افزود: سارقین با استفاده از تاریکی شب اقدام به فرار می‌کنند که با اطلاع به پلیس بلافاصله عوامل در محل حاضر و با کمک مردم سارقین دستگیر شده و تحویل مقامات قضایی داده شدند.

کشف 2 کیلو گرم مواد مخدر در ازنا

وی اظهار داشت: در این جریان پلیس آگاهی با استفاده از منابع خبری میزان دو کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را به همراه یک دستگاه خودروی سواری کشف و ضبط کرد.

دستگیری 2 باند سارق چاه‌های آب در ازنا

فرمانده انتظامی ازنا گفت: دو باند سارق چاه‌های آب کشاورزی تعداد پنج نفر را در دو مرحله دستگیر که در محله اول به هشت فقره و در مرحله دوم به پنج فقره سرقت اقرار کردند که پس از بازسازی صحنه و دستگیری،‌ مالخرها در شهرهای الیگودرز و خمین تحویل مقامات قضایی شدند.

جودکی در ادامه با مقایسه آمار 9 ماهه سال‌جاری با سال گذشته از کاهش وقوع جرائم خبر داد که در همین راستا سرقت مغازه 71 درصد، سرقت احشام 59 درصد، کلاهبرداری 87 درصد، نزاع دسته‌جمعی 33 درصد و کیف‌قاپی 40 درصد کاهش داشته است.

وی همچنین از افزایش کشف جرائم نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد که در این جریان کشف سرقت لوازم خودرو 100 درصد، کشف جیب‌بری 100 درصد، موتورسیکلت 83 درصد، کشف سلاح 63 درصد، سرقت‌های متفرقه 87 درصد افزایش کشف داشته‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان ازنا در ادامه توصیه‌های پلیسی خود از رانندگان وسایل نقلیه عمومی خواست تا مراقب افراد مسافرنما باشند و از همراه داشتن وجه نقد و اشیاء قیمتی داخل خودرو پرهیز کنند و حتی‌المقدور در شب از سوار کردن افراد مشکوک و تردد در مسیرهای خلوت خودداری کنند، چنانچه متوجه حرکات مشکوک مسافر شدند، با خونسردی کامل خودرو را به نزدیک‌ترین مکان عمومی هدایت کرده و مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای‌پیام/2304/م30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول