به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، غلامرضا عشریه صبح امروز در سومین نشست هسته روابط عمومیهای صنعت، معدن و تجارت استان مازندران اظهار داشت: نقش روابط عمومی در عصر ارتباطات و اطلاعات یک نقش استراتژیک است.
وی بیان داشت: شکلگیری هسته روابط عمومیهای صنعت، معدن و تجارت میتواند منشأ همدلی و همگرایی بین هم خانوادههای این مجموعه بزرگ اقتصادی در کشور باشد.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی مازندران افزود: انجام درست کار ویژه روابط عمومی در هر سازمان در ایفای نقشهای اطلاعاتی، ارتباطی، مراودات با محیط داخلی، خارجی، سازگاری و کمک به مدیریت در سنجش محیط و مدیریت میتواند باعث پویایی و شکوفایی سازمان شود.
وی سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق بازرگانی را دو بال برای انجام صادرات دانست و گفت: وجود این دوبال در کنار هم میتواند در زمینه توسعه تجارت خارجی تاثیری شگرف داشته باشد.
عشریه برگزاری نشستهای هسته استانی روابط عمومیهای صنعت، معدن و تجارت را بسیار مفید دانست و بیان داشت: تداوم این جلسات و مصوبات آن و استفاده از ظرفیتها و توانمندیهای دستگاههای هم خانواده میتواند کمک حال مدیران و در نتیجه فضای اقتصادی جامعه باشد.
وی در پایان از تلاش اتاق بازرگانی برای شناسایی بازارهای جدید خارجی خبر داد.
انتهای پیام/86003/ب20/د1000