اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی مازندران:

اتاق بازرگانی به دنبال شناسایی بازارهای جدید خارجی است

خبرگزاری فارس: رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران از تلاش اتاق بازرگانی برای شناسایی بازارهای جدید خارجی خبر داد.

اتاق بازرگانی به دنبال شناسایی بازارهای جدید خارجی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، غلامرضا عشریه صبح امروز در سومین نشست هسته روابط عمومی‌های صنعت، معدن و تجارت استان مازندران اظهار داشت: نقش روابط عمومی در عصر ارتباطات و اطلاعات یک نقش استراتژیک است.

وی بیان داشت: شکل‌گیری هسته روابط عمومی‌های صنعت، معدن و تجارت می‌تواند منشأ همدلی و همگرایی بین هم خانواده‌های این مجموعه بزرگ اقتصادی در کشور باشد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی مازندران افزود: انجام درست کار ویژه روابط عمومی در هر سازمان در ایفای نقش‌های اطلاعاتی، ارتباطی، مراودات با محیط داخلی، خارجی، سازگاری و کمک به مدیریت در سنجش محیط و مدیریت می‌تواند باعث پویایی و شکوفایی سازمان شود.

وی سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق بازرگانی را دو بال برای انجام صادرات دانست و گفت: وجود این دوبال در کنار هم می‌تواند در زمینه توسعه تجارت خارجی تاثیری شگرف داشته باشد.

عشریه برگزاری نشست‌های هسته استانی روابط عمومی‌های صنعت، معدن و تجارت را بسیار مفید دانست و بیان داشت: تداوم این جلسات و مصوبات آن و استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های دستگاه‌های هم خانواده می‌تواند کمک حال مدیران و در نتیجه فضای اقتصادی جامعه باشد.

وی در پایان از تلاش اتاق بازرگانی برای شناسایی بازارهای جدید خارجی خبر داد.

انتهای پیام/86003/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول