اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز در کرمانشاه

جلسه شورای هماهنگی دستگاه‌های اجرایی وزارت رفاه برگزار شد

خبرگزاری فارس: جلسه شورای هماهنگی دستگاه‌های اجرایی تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان کرمانشاه صبح امروز برگزار شد.

جلسه شورای هماهنگی دستگاه‌های اجرایی وزارت رفاه برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، جلسه شورای هماهنگی دستگاه‌های اجرایی تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان کرمانشاه صبح امروز در سالن جلسات اداره‌کل بهزیستی این استان برگزار شد.

در این جلسه ارگان‌های تأمین اجتماعی، بانک رفاه، بانک توسعه تعاون، صندوق مهر امام‌رضا (ع)، بهزیستی، فنی و حرفه‌ای، بیمه سلامت، صندوق بیمه روستاییان و عشایر و صندوق بازنشستگی حضور داشتند.

گفتنی است، در این جلسه نمایندگان ارگان‌های مذکور به تشریح فعالیت‌ها و اقدامات خود پرداختند و مشکلات و چالش‌های پیش‌روی خود را مطرح کردند. همچنین در این جلسه مسائلی، مانند پیگیری مصوبات سفر رهبری، اشتغال، توانمندسازی جامعه هدف و ... عنوان شد و حاضران به تبادل‌نظر برای رسیدن به راهکارهای مفید و نتیجه‌بخش پرداختند.

ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌های مذکور برای انجام فعالیت‌های منسجم از جمله اهداف برگزاری این جلسه است و به‌صورت ماهیانه برگزار می‌شود.

دبیرخانه شورای هماهنگی دستگاه‌های اجرایی تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان کرمانشاه در واحد طرح و برنامه اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی این استان مستقر است.

انتهای‌پیام/2700/م20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول