اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور کیفیت‌بخشی و بهداشتی کردن آب شرب صورت گرفت

شستشوی مخازن آب در 4 شهر فارس

خبرگزاری فارس: مدیر دفتر کنترل کیفیت و بهداشت آب شرکت آبفا استان فارس گفت: در نیمه دوم سال جاری 30 هزار متر مکعب مخزن ذخیره آب در چهار شهر این استان با هدف کیفیت‌بخشی و بهداشتی کردن آب شرب، شستشو شد.

شستشوی مخازن آب در 4 شهر فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی شرکت آبفای استان فارس، مهران جهانشاهی اظهار داشت: به منظور ارائه خدمات مطلوب‌تر آبرسانی و بالا بردن کیفیت آب مصرفی شهروندان در شهرهای مختلف این استان، نسبت به شستشوی مخازن ذخیره آب با پرکلرین اقدام شده است.

وی با بیان اینکه شستشو و لایروبی مخازن ذخیره به عنوان محل نگهداری و توزیع آب شرب مصرفی شهروندان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، افزود: به همین منظور و به همت اکیپ‌های بهره‌برداری و اتفاقات امور آبفای شهری در چهار شهر اقلید، مرودشت، فسا و نی ریز، 30 هزار متر مکعب مخزن ذخیره آب شرب مورد شستشو و لایروبی قرار گرفته که این مهم علاوه بر موثر بودن در ارتقای بهداشت آب، در کیفیت آن نیز تا حد قابل ملاحظه‌ای موثر است.

جهانشاهی تصریح کرد: امور و ادارات تابعه شرکت آبفای فارس در راستای رسالت خطیر خود مبنی بر تولید و توزیع آب شرب سالم و بهداشتی برای شهروندان شهرهای این استان، هر ساله اقدام به شستشو و لایروبی مخازن ذخیره آب شرب در این شهرها می‌کند.

وی افزود: امسال نیز با تلاش امور و ادارات تابعه و نظارت دفتر کنترل کیفیت و بهداشت آب شرکت آبفای فارس این مهم در حال انجام است.

بر اساس همین گزارش همچنین محمدعلی قلندری سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان فارس در نشست با فرماندار خرامه، ضمن برشمردن مسائل و مشکلات آبرسانی به این شهرستان، روش‌های مرتفع شدن این مشکلات را بررسی و مورد تبادل نظر قرار داد.

در این دیدار ابتدا داریوش دهقان فرماندار شهرستان خرامه روند آبرسانی به شهروندان را رضایت‌بخش توصیف و با تشریح روند آبرسانی به شهروندان این شهرستان، به موانع موجود در این زمینه و نیازهای پیش رو اشاره و ابراز امیدواری کرد با مساعدت مسئولان شرکت آبفای فارس، تخصیص و اخذ اعتبارات لازم و همکاری شهروندان، به زودی شاهد برطرف شدن موانع آبرسانی در شهر خرامه باشیم.

محمدعلی قلندری سرپرست شرکت آبفای فارس نیز ضمن تاکید بر اقدامات انجام شده در حوزه آبرسانی به شهروندان شهرستان خرامه، اظهار داشت: امید است با اجرای خط انتقال چاه جدید حفر شده در منطقه مشهور به کوه سیاه، آبرسانی به شهروندان شهر خرامه با شرایط مطلوب‌تری انجام پذیرد.

به گزارش فارس، شهر خرامه، در 75 کیلومتری شرق مرکز استان فارس واقع شده است.

امور آبفا شهرستان خرامه با استفاده از پنج چاه با آبدهی 60 لیتر بر ثانیه و  25 کیلومتر خط انتقال و 121 کیلومتر شبکه توزیع، آب شرب مصرفی 7 هزار و 100 مشترک خود را در شهر خرامه تامین می‌کند.

انتهای پیام/2448/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول