اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال تحصیلی 92-91

7 میلیارد ریال تسهیلات به دانشجویان دانشگاه شهرکرد پرداخت شد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه شهرکرد گفت: در سال تحصیلی 91-92 افزون بر 7 میلیارد ریال انواع تسهیلات دانشجویی در اختیار دانشجویان این دانشگاه قرار داده شده است.

7 میلیارد ریال تسهیلات به دانشجویان دانشگاه شهرکرد پرداخت شد

اسماعیل اسدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: در سال تحصیلی 92-91 صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه شهرکرد نزدیک به 7 میلیارد ریال انواع تسهیلات دانشجویی در اختیار دانشجویان این دانشگاه قرار داده است.

این مسئول افزود: ایجاد زمینه مناسب برای رشد استعدادها و کمک به وضع تحصیلی و معیشت دانشجویان از اهداف اصلی تخصیص این تسهیلات به دانشجویان است.

اسدی ابراز داشت: برهمین اساس صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه شهرکرد در سال تحصیلی 92-91 با جذب اعتبارات مورد نیاز 6 میلیارد و 828 میلیون و 25 هزار ریال تسهیلات در قالب وام‌های تحصیلی، مسکن، شهریه، ودیعه مسکن و ضروری به دانشجویان پرداخت کرده است.

رئیس دانشگاه شهرکرد خاطرنشان کرد: با تخصیص این میزان اعتبارات افزون بر یک هزار و 509 نفر از دانشجویان این دانشگاه از این تسهیلات بهره‌مند شدند.

وی با اشاره به آمار دانشجویان بهره‌مند از تسهیلات دانشجویی این دانشگاه در سال گذشته، ابراز داشت: در سال تحصیلی 91-90 نیز افزون بر یک هزار و 228 نفر از دانشجویان این دانشگاه از 3 میلیارد و 898 میلیون ریال تسهیلات دانشجویی بهره‌مند شدند.

اسدی در پایان تجهیزات و امکانات پژوهشی این دانشگاه را مطلوب ارزیابی کرد و اذعان داشت: این دانشگاه با توجه به خرید ارزی سالیان گذشته و بودجه‌ای که برای خرید تجهیزات در نظر گرفته شده بود، در وضعیت مطلوبی به سر می‌برد.

انتهای پیام/68001/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول