اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت پرورش اندام استان مرکزی:

تخت جمشید ساوه قهرمان مسابقات پرس‌سینه استان مرکزی شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت پرورش اندام استان مرکزی از قهرمانی تیم تخت جمشید ساوه در مسابقات پرس‌سینه قهرمانی استان خبر داد.

تخت جمشید ساوه قهرمان مسابقات پرس‌سینه استان مرکزی شد

ناصر امیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: مسابقات پرس‌سینه قهرمانی استان در چهار رده سنی بزرگسالان، جوانان، نوجوانان و پیشکسوتان در اراک برگزار شد که طی آن تیم تخت جمشید ساوه در رده سنی نوجوانان موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

وی تصریح کرد: این دوره از رقابت‌ها با حضور 63 ورزشکار در وزن‌های 53 تا 120+ کیلوگرم به مرحله اجرا در آمد که در رده سنی نوجوانان بعد از تیم تخت جمشید ساوه، تیم آریاتن مهاجران در سکوی دوم ایستاد و تیم امیرکبیر اراک عنوان سومی را از آن خود کرد.

رئیس هیئت پرورش اندام استان مرکزی افزود: در رده سنی جوانان نیز تیم تخت جمشید ساوه، آریاتن مهاجران و مردان آهنین ساوه مقام‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

امیری با بیان اینکه این دوره از رقابت‌ها از سطح کیفی بسیار بالایی برخوردار بود، ادامه داد: در رده سنی بزرگسالان نیز تیم آریاتن مهاجران به مقام قهرمانی دست یافت،  باشگاه حرفه‌ای اراک دوم شد و تیم شهرداری ساوه در سکوی سوم ایستاد.

به گفته وی در رده سنی پیشکسوتان نیز تیم‌ شهرداری ساوه به مقام قهرمانی دست یافت، فراز ساوه دوم شد و آسیا اراک عنوان سومی را از آن خود کرد.

انتهای پیام/87001/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول