اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت قایقرانی استان زنجان:

زنجان میزبان مسابقات قهرمانی کاناپولوی باشگاه‌های کشور است

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت قایقرانی استان زنجان گفت: زنجان میزبان مسابقات دور نهایی قهرمانی کاناپولوی باشگاه‌های کشور شد.

زنجان میزبان مسابقات قهرمانی کاناپولوی باشگاه‌های کشور است

محمدحسین فغفوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه مسابقات قایقرانی کاناپولوی قهرمانی باشگاه‌های کشور در دور نخست در سه گروه برگزار شده است، اظهار داشت: از هر گروه دو تیم بالا آمده و در دور نهایی مسابقات حضور دارند.

وی زمان برگزاری دور نهایی مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور را 21 و 22 دی ماه اعلام کرد و افزود: این مسابقات در استخر حجاب برگزار می‌شود.

سرپرست هیئت قایقرانی استان زنجان با اشاره به حضور شش تیم در مسابقات قهرمانی کاناپولوی قهرمانی کشور تصریح کرد: تیم‌های جوانان و بزرگسالان تهران، مرزبانی گیلان، تیم هیئت قایقرانی چهارمحال و بختیاری، تیم هیئت قایقرانی اردبیل و هیئت قایقرانی زنجان تیم‌های حاضر در مسابقات باشگاه‌های کشور هستند.

 

*حضور چهار قایقران زنجانی در اردوی تیم ملی

وی از حضور ورزشکاران استان زنجان در اردو‌های تیم ملی قایقرانی خبر داد و گفت:‌ فرحناز عشقی و مهسا جاور در اردوی تیم ملی بانوان که در بندر انزلی برگزار شده است حضور دارند.

سرپرست هیئت قایقرانی استان زنجان، مسعود محمدی و مجتبی شجاعی را دو ورزشکار دیگر زنجانی حاضر در اردوهای تیم ملی قایقرانی اعلام کرد که در آبادان برگزار شده است.

وی با بیان اینکه مربی تیم ملی بانوان هم از زنجان است، اضافه کرد: مرادخانی از مربیان زنجانی است که در اردوی تیم ملی حضور دارد.

فغفوری، اردوهای تیم ملی را در راستای آمادگی ورزشکاران برای حضور در مسابقات آسیایی کره اعلام کرد و گفت: مسابقات آسیایی اینچوان کره در تابستان سال 2013 برگزار می‌شود.

انتهای پیام/73004/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول