اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا و با حضور استاندار قزوین

چهارمین فرماندار شهرستان آبیک معرفی می‌شود

خبرگزاری فارس: طی مراسمی و با حضور احمد عجم استاندار قزوین و جمعی از مسئولان شهرستان آبیک، فردا چهارمین فرماندار شهرستان آبیک معرفی می‌شود.

چهارمین فرماندار شهرستان آبیک معرفی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، پس از استعفای هوشنگ اعلایی سومین فرماندار شهرستان آبیک، حمید بغدادی معاون فرمانداری شهرستان آبیک در 21 شهریور ماه امسال به عنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان معرفی و مشغول کار شد.

پرویز فتاح‌پور و هوشنگ اعلایی به ترتیب به عنوان اولین و سومین فرماندار آبیک بودند که غیر بومی این شهرستان بودند ولی شکرالله طاهری دومین فرماندار شهرستان آبیک تنها فرماندار بومی این شهرستان بوده است.

استاندار قزوین گزینه غیربومی و خارج از این استان را برای شهرستان آبیک انتخاب کرده است که امیدواریم مانند دیگر انتخاب‌های ایشان مایه خیر و برکت برای شهرستان آبیک شود و بتواند با درایت و تدابیر خاص در راستای ارتقا، توسعه و رفع مشکلات موجود در شهرستان آبیک گام‌های ارزنده‌ای بردارد.                                                                                                                                                                                                                                                  لازم به ذکر است، چهارمین فرماندار شهرستان آبیک بومی شهرستان آبیک نیست بلکه  از خطه سبز استان گیلان است و فردا عبدالحسین داداشی به عنوان فرماندار جدید شهرستان آبیک معرفی و مشغول به کار خواهد شد.

داداشی پیش از این به عنوان معاون فرمانداری شهرستان لنگرود از شهرستان‌های استان گیلان مشغول به کار بوده است که شنیده‌ها حاکیست از توانمندی و سواد لازم برخوردار است.

حمید بغدادی سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک، فردا کرسی فرمانداری را پس از 119 روز به عبدالحسین داداشی فرماندار جدید تحویل خواهد داد.

انتهای پیام/77006/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول