اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تلاش پلیس آگاهی نیکشهر

قاتلی پس از 2 سال در دام پلیس گرفتار شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی نیکشهر گفت: قاتلی که دو سال پیش یکی از شهروندان شهرستان نیکشهر را به ضربه گلوله به قتل رسانده بود با تلاش پلیس آگاهی این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.

قاتلی پس از 2 سال در دام پلیس گرفتار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه خبری پلیس سیستان و بلوچستان، احمد اربابی اظهار داشت: این فرد شهریور ماه سال 89 پس از ارتکاب قتل مسلحانه یکی از شهروندان این شهرستان به نام «دادمحمد.ب» متواری شده بود که مأموران پلیس آگاهی این شهرستان تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی و دستگیری این متهم آغاز کردند.

وی افزود: چهارشنبه گذشته، مخفیگاه این قاتل در بخش لاشار شهرستان نیکشهر  توسط مأموران پلیس آگاهی شناسایی شد و با هماهنگی مراجع قضایی این قاتل فراری در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

*دستگیری سوداگران مرگ و توقیف محموله موادمخدر در نیکشهر

فرمانده انتظامی نیکشهر هم‌چنین گفت: با تلاش مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان نیکشهر روز گذشته یک محموله تریاک کشف و ضبط شد.

اربابی افزود: پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان نیکشهر یک محموله تریاک را از یک دستگاه خودرو پژو 405 کشف و ضبط کردند.

وی ادامه داد: قاچاقچیان و سوداگران مرگ قصد داشتند این محموله تریاک را با جاسازی ماهرانه در این خودرو وارد شهرستان نیکشهر کنند که با هوشیاری مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر این شهرستان در اجرای نیت شوم خود ناکام ماندند.

اربابی تصریح کرد: در این عملیات مقدار 20 کیلو و 150 گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در قسمت‌های مختلف خودرو جاسازی شده بود کشف و دو نفر نیز در این ارتباط دستگیر شدند.

*توقیف یک دستگاه کامیون و کشف کالای قاچاق به ارزش تقریبی 2 میلیارد ریال

فرمانده انتظامی نیکشهر اظهار داشت: هوشیاری پلیس شهرستان نیکشهر از انتقال یک محموله 2 میلیارد ریالی به سایر استان‌های کشور جلوگیری کرد.

وی بیان داشت: قاچاقچیان قصد داشتند این محموله کالای قاچاق را با جاسازی ماهرانه و در قالب حمل کود شیمیایی فسفات آمونیوم به دیگر استان‌های کشور منتقل کنند.

اربابی افزود: این محموله کالای قاچاق که شامل 99 طاقه پارچه در انواع مختلف، تعداد 20 توپ پارچه پرده‌ای در انواع مختلف، سه دستگاه ال‌سی‌دی سامسونگ 51 اینچ، 70 عدد دوربین مدار بسته با مارک تجاری مولتی‌ستار مدل 9945، 40 عدد دوربین مدار بسته با مارک تجاری مولتی‌ستار مدل 2186، 30 عدد دوربین مدار بسته با مارک تجاری ccddomecameoa است از یک دستگاه کامیون کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/75002/ج/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول