اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار مشهد:

اپراتورهای مخابراتی مشهد از یک پایه مشترک استفاده کنند

خبرگزاری فارس: شهردار مشهد گفت: شهرداری با صراحت اعلام می‌کند چون نصب تعداد زیاد دکل مخابراتی علاوه بر نازیبایی شهر آثار زیست محیطی نیز در بر دارد اپراتورها باید الزامات جدید که نصب یک پایه مشترک است را رعایت کنند.

اپراتورهای مخابراتی مشهد از یک پایه مشترک استفاده کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید محمد پژمان ظهر امروز در یکصد و پنجاه و نهمین جلسه علنی سومین دوره شورای اسلامی شهر مشهد در ارتباط با اختلاف شهرداری و مخابرات در نصب دکل‌ها اظهار کرد: شهرداری علاقه‌مند است تا زیرساخت‌های ارتباطی شهر تقویت شود و وظیفه خود می‌داند که نگذارد تا به شکل لجام گسیخته در هر مکانی دکل‌های مخابراتی نصب شود.

پژمان تاکید کرد: ضرورت ندارد تا هر اپراتوری یک دکل در منطقه نصب کند اما چون اپراتورها رقیب یکدیگر هستند به یکدیگر سرویس نمی‌دهند.

وی خاطر نشان کرد: نصب دکل‌های متعدد در یک خیابان شهر چهره آن را زشت می‌کند ضمن اینکه با متخصصان این حوزه که صحبت شد یک دکل برای اپراتورها اختلالی ایجاد نمی‌کند.

شهردار مشهد یادآور شد: شهرداری با صراحت اعلام می‌کند چون نصب تعداد زیاد دکل مخابراتی علاوه بر نازیبایی شهر آثار زیست محیطی نیز دارد آنها باید الزامات جدید را رعایت کنند.

پژمان تصریح کرد: اینکه اپراتورها از یک پایه مشترک استفاده نکنند و شهرداری تنها نظاره‌گر این موضوع باشد از دیدگاه شهرداری قابل قبول نیست و باید یک رابطه اعتدالی در بین اپراتورها به وجود آید تا این مشکل برطرف شود.

وی افزود: شهرداری به دنبال بهره‌برداری و نگاه مالی در این موضوع نیست و خواستار نصب دکل‌ها به صورت قانونمند با رعایت مسائل بهداشتی و زیست محیطی است.

در ادامه فاطمه غیور، عضو هیئت رئیسه شورای شهر مشهد اظهار کرد: در حوزه مخابرات درگیری با سازمان فناوری اطلاعات شهرداری در دکل‌ها به وجود آمده که سبب شده تا در برخی از مناطق آنتن‌ها قطع شود و این موضوع باید بررسی و برطرف شود.

انتهای پیام/70005/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول