اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان‌رضوی:

ارائه وثیقه 12 میلیاردی برای آزادی یکی از شهرداران مناطق مشهد قابل باور نیست

خبرگزاری فارس: معاون استاندار خراسان‌رضوی گفت: شهردار یکی از مناطق مشهد را می‌گیرند و در کمتر از 24 ساعت یک وثیقه 12 میلیارد تومانی برای آزادسازی وی آماده می‌شود و این مسئله قابل باور نیست.

ارائه وثیقه 12 میلیاردی برای آزادی یکی از شهرداران مناطق مشهد قابل باور نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد غفاری ظهر امروز و در جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی استان خراسان‌رضوی به آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از مشکلات که در آسیب‌های اجتماعی با آن روبرو هستیم مسئله افراد بی‌سرپناه و مستضعفی است که به دلیل کار در شهرهای بزرگ و نداشتن سرپناه برای گذران شب در محل‌ها و اماکنی که سایر افراد پرخطر مانند معتادان تزریقی هستند اقامت می‌کنند.

معاون استاندار خراسان‌رضوی در ادامه افزود: در حال حاضر در دیگر شهرها چنین محل‌هایی برای اقامت افراد در نظر گرفته شده است اما در مشهد فعلاً این امکان برای افراد وجود ندارد.

غفاری در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به مسئولان فرهنگی و اجتماعی استان خواستار ایجاد گرمخانه برای افراد بی‌سرپناه و مستضعف شد.

معاون استاندار خراسان‌رضوی گفت: 300 هزار تبعه غیر ایرانی در مشهد اقامت دارند که از این تعداد حدود 150 هزار نفر آنان دارای مجوز هستند.

وی همچنین به دیگر آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی اشاره کرد و گفت: شهردار یکی از مناطق مشهد را می‌گیرند و در کمتر از 24 ساعت یک وثیقه 12 میلیارد تومانی برای آزادسازی وی آماده می‌شود.

غفاری خاطر نشان کرد: این موضوع برای من قابل باور نیست چرا که این امر نیز همانند دیگر موارد مطرح شده در بحث‌های آسیب‌های اجتماعی مانند بدحجابی، فقر، اعتیاد نوعی آسیب است و حتی بیش از سایر آسیب‌های مطرح شده می‌تواند خطرآفرین باشد.

معاون استاندار خراسان‌رضوی نقش خانواده، رسانه‌ها و عوامل محیطی را از علل مؤثر برای پیشگیری در حوزه آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی یاد کرد.

انتهای پیام/70003/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول