اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نمایندگی ولی‎فقیه در سازمان جهاد کشاورزی گلستان:

500 روحانی در سازمان‎های جهاد کشاورزی کشور فعالیت می‌کنند

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر نمایندگی ولی‎فقیه در سازمان جهاد کشاورزی گلستان گفت: مجموعه روحانیونی که در وزارتخانه و در سراسر کشور در سطح سازمان‎ها مشغول فعالیت‎های فرهنگی و عقیدتی هستند حدود 500 روحانی و طلبه هستند.

500 روحانی در سازمان‎های جهاد کشاورزی کشور فعالیت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام قنبر معصومی‎فر ظهر امروز در جلسه شورای بخش کشاورزی استان اظهار داشت: لازم است تا در کنار کار تخصصی، کارهای فرهنگی نیز به صورت هماهنگ با یکدیگر انجام شود تا مشکلی پیش نیاید.

وی تصریح کرد: سازمان جهاد کشاورزی یک نهاد تخصصی است و از همان زمان پیدایش به عنوان یک ارگان مقدس و تخصصی فعالیت می‎کند و وزارت جهاد کشاورزی علاوه بر وظیفه تخصصی در کارهای فرهنگی، عقیدتی و اعتقادی نیز ایفای نقش می‎کند تا کارها با موازی یکدیگر پیش برود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‎فقیه در سازمان جهاد کشاورزی گلستان به برنامه‎های این سازمان در استان اشاره کرد و افزود: برگزاری کلاس‎های عقیدتی، برپایی مراسم مذهبی و ملی، برگزاری مسابقات قرآنی و مسابقات فرهنگی در زمینه‎های مختلف از جمله برنامه‎های سازمان جهاد کشاورزی گلستان است.

معصومی‎فر پاسخگویی به مسائل شرعی، برگزاری جلسات فرهنگی از جمله عفاف و حجاب، زکات و امر به معروف و نهی از منکر، جلسه با مسئولان دفاتر برای تبادل نظر مسائل عقیدتی و فرهنگی نیز از مهم‌ترین برنامه‎های فرهنگی و عصاره وظیفه‎مندی ما در حوزه نمایندگی در سازمان جهاد کشاورزی است.

انتهای‌پیام/2307/م20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول