اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهریار تأکید کرد

طراحی فتنه برای انتخابات آتی توسط دشمن/ روی خط ولایت باشیم

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهریار گفت: دشمن برای این دوره از انتخابات نیز فتنه‌هایی را طراحی کرده که برای خنثی شدن آن باید به فردی که در خط ولایت فقیه قرار دارد، رأی دهیم.

طراحی فتنه برای انتخابات آتی توسط دشمن/ روی خط ولایت باشیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، حجت‌الاسلام موسی سالمی ظهر امروز به مناسبت گرامیداشت ماه صفر و یادواره 3 شهید گمنام شهر بهار در مسجد امام خمینی شهرک فرهنگیان این شهر اظهار داشت: برگزاری یادواره‌های شهدا فرصت مغتنمی برای معرفی گوشه‌ای از سلحشوری‌ها و شهادت‌طلبی بهترین جوانان این مرز و بوم برای نسل حاضر است.

وی به موضوع جنگ و شهادت و استمرار این فرهنگ در جامعه اشاره کرد و گفت: باب شهادت و شهید شدن بسته نشده است، چراکه جنگ تحمیلی ما، جنگ بین ایران و عراق نبود بلکه جنگ بین اسلام و استکبار بود و این جنگ هنوز نیز ادامه دارد.

امام جمعه شهریار ادامه داد: در حال حاضر حرکت الهی دین مبین اسلام در جریان است و برای دفاع از این فرهنگ همه باید تلاش کنیم.

وی اضافه کرد: رشادت‌ها، جانفشانی‌ها و مقاومت دلیرانه رزمندگان اسلام در دفاع مقدس عامل دوام و پایداری انقلاب اسلامی و خنثی شدن توطئه استکبار جهانی است.

سالمی ادامه داد: خواب‌هایی که دشمنان انقلاب با همکاری و همیاری ایادی خود در منطقه برای این انقلاب، کشور و مردم ایران دیده بودند، با بیداری مردم و تبعیت از رهبری خنثی شده است.

وی با تأکید بر لزوم تأسی از قیام عاشورا خاطرنشان کرد: بصیرت یاران امام حسین(ع) باعث شد تا این قیام ماندگار شود و صبر و استقامت زینب کبری(س) این قیام را تا ابد زنده و جاوید نگه داشت.

امام جمعه شهریار اظهار داشت: دین اسلام جامع‌ترین دینی است که اکنون در ایران اسلامی احیا شده و دشمنان نیز از این دین هراسناک هستند و نمی‌خواهند که در سایر کشورها نیز دین اسلام ترویج یابد، بنابراین باید همواره نسبت به مواضع خصمانه آنها هوشیار بود.

وی به انتخابات پیش رو و لزوم توجه به منویات رهبری اشاره کرد و افزود: دشمن برای این دوره از انتخابات نیز فتنه‌هایی را طراحی کرده که برای خنثی شدن آن باید به فردی که در خط ولایت فقیه قرار دارد، رأی دهیم.

انتهای پیام/2499/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول