اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور علاقه‌مندان به ورزش

قهرمانان بین‌المللی پرس‌سینه گیلان تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: 4 مدال‌آور رشته پرس‌سینه در رقابت‌های بین‌المللی گرجستان با حضور علاقه‌مندان به ورزش و مسئولان ورزش گیلان در مجموعه ورزشی عضدی رشت تجلیل شدند.

قهرمانان بین‌المللی پرس‌سینه گیلان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، رئیس هیئت بدنسازی و پرورش‌اندام گیلان ظهر امروز در مراسم تجلیل از دارندگان 4 مدال طلای پرس سینه در رقابت‌های بین‌المللی با قدردانی از این ورزشکاران، اظهار کرد: مصطفی نوری از گیلان در دسته 83 کیلوگرم بزرگسالان و در بخش پرس‌سینه نشان طلا و در بخش لیفت مدال نقره به دست آورد.

محمد ذات‌پرور ادامه داد: رضا عسگری دیگر نماینده استان در دسته 105 کیلوگرم بزرگسالان مدال طلا گرفت.

به گفته وی، سروش حبیب‌زاده در دسته 105 کیلوگرم جوانان و عبدالله فکور وزنه‌بردار گیلانی دسته 74 کیلوگرم پیشکسوتان نیز نشان طلای این رقابت‌ها را به خود اختصاص دادند.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش‌اندام گیلان افزود: مربیگری تیم ملی پرس‌سینه ایران در این رقابت‌ها به‌‌ عهده شهریار مهریزی از گیلان بود.

وی از مسئولان ورزش خواست تا حمایت‌های بیشتری از رشته‌های مختلف این هیئت داشته باشند و قهرمانان بتوانند بیش از گذشته برای کشور و استان افتخار کسب کنند.

این مسئول با اشاره به استقبال ورزشکاران از رشته‌های پرورش‌اندام، خاطرنشان کرد: هیئت بدنسازی استان در رشته‌هایی نظیر پرورش‌اندام، پاورلیفتینگ، پرس‌سینه، قوی‌ترین مردان و مچ‌اندازی قهرمانان زیادی به ورزش گیلان معرفی کرده است.

وی گفت: تیم ملی پرس‌سینه و پاورلیفتینگ ایران در مجموع تیمی با کسب 8 مدال طلا، 5 نقره و 3 برنز پس از گرجستان میزبان نایب قهرمان این رقابت‌ها شد.

به گزارش فارس، مراسم استقبال از قهرمانان رقابت‌های بین‌المللی پرس‌سینه و پاورلیفتینگ گرجستان با حضور معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان گیلان برگزار شد.

در این مراسم که با حضور رضا مودبی معاون ورزشی اداره کل و چند نفر از مسئولان هیئت بدنسازی، پرورش‌اندام و پاورلیفتینگ و ورزشکاران این رشته در ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار شد از چهار دارنده مدال طلای رقابت‌های بین‌المللی پرس سینه و پاورلیفتینگ گرجستان تجلیل و قدردانی شد.

ا‌نتهای پیام/84002/ز20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول