اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله صفایی‌بوشهری:

6 هزار کانال ماهواره‌ای علیه ایران اسلامی فعالیت می‌کنند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: اکنون 6 هزار کانال صوتی و تصویری و ماهواره‌ای فعال شده‌اند و در 24 ساعت علیه نظام اسلامی فعالیت می‌کنند که این نوع هجمه در هیچ کجای تاریخ مشاهده نشده است.

6 هزار کانال ماهواره‌ای علیه ایران اسلامی فعالیت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری ظهر امروز در جمع بانوان خانواده معظم شهداء بانوان فرهیخته و اعضای کمیته زنان ستاد دهه فجر با بیان اینکه حضرت امام حسین(ع) برای بقاَء اسلام کاری بزرگ در کربلا انجام داد و با خون پربرکت خود درخت اسلام را آبیاری کرد، اظهار داشت: باغبان این درخت خانواده معظم شهدا دشت کربلا و مهم‌تر از همه حضرت زینب(س) بود که با ایفای اساسی نقش خود دین مبین اسلام پایدار ماند.

وی افزود: شما خانواده معظم شهدا و بانوان فرهیخته اکنون با تهاجم فرهنگی دشمنان همان نقش خانواده شهدای دشت کربلا دارید و باغبان حفظ درخت انقلاب و آبیاری آن و آفت‌زدایی کار شما است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک تحول عظیم تاریخی است به‌گونه‌ای که جایگاه انقلاب در جغرافیای تاریخ و نمای تاریخ کشف نشده است، گفت: نظامی که بر اساس مکتب اهل بیت عصمت و طهارت(ع) تحول شگرفی در جهان ایجاد کرد جبهه دین‌ستیز با فشارهای گوناگون سیاسی، فرهنگی و نظامی می‌کوشد تا ضربات مهلکی به آن وارد کند که با داشتن افراد با بصیرت در جامعه اینکار غیرممکن است.

صفایی‌بوشهری تاکید کرد: با همت و جدیتی که شما خانواده شهدا و بانوان با بصیرت دارید باعث شده است تا انقلاب اسلامی جاودانه بماند.

وی اضافه کرد: دشمنان در بعد فرهنگی کارهای عظیمی انجام داده‌اند به‌گونه‌ای که اکنون 6 هزار کانال صوتی و تصویری و ماهواره‌ای فعال شده‌اند و در 24 ساعت علیه نظام اسلامی فعالیت می‌کنند که این نوع هجمه در هیچ کجای تاریخ مشاهده نشده است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به اینکه این همه هجمه نشان از مهم بودن انقلاب اسلامی گفت: وقتی دشمنان با استفاده از ابزارها، سازمان‌ها، شخصیت‌ها و انواع سایت‌های اینترنتی و ماهواره‌ای علیه نظام فعالیت می‌کنند یعنی انقلاب اسلامی خیلی مهم و تاثیرگذار است.

صفایی‌بوشهری تصریح کرد: شما بانوان با حضور موثر خود در صحنه که تهاجم اصلی دشمن روی بانوان است می‌توانید درخت تنومند انقلاب اسلامی را همواره آبیاری کنید تا دشمنان از فعالیت‌های خود بیش از پیش ناامید شوند.

وی  ولایت‌مداری بانوان و حضور در صحنه‌های دینی و مذهبی یک ضرورت دانست و افزود: بانوان به عنوان مربیان جامعه نقش ویژه و اساسی در هدایت جامعه دارند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر نیز با بیان اینکه بانوان همواره در جهت صیانت و دفاع از ولایت‌مداری از هیچ کوششی فروگذار نیستند، گفت: بانوان در استان بوشهر با حضور در صحنه‌های مختلف ولایت‌مداری خود را به اثبات رساندند و در جهت دفاع از ولایت تا پای جان ایستادند.

زهرا عرفان تاکید کرد: بانوان در مسیر آرمان‌های شهدا همواره گام برمی‌دارند و در جهت صیانت از آنان فعال هستند.

وی افزود: بانوان در ایام‌الله دهه فجر نیز برنامه‌های متنوعی تدارک دیدند.

انتهای پیام/66006/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول