اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان امسال محقق می‌شود

اشتغالزایی یک‌هزار مددجوی کمیته امداد نکا

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) نکا گفت: تا پایان سال جاری برای یک‌هزار مددجوی کمیته امداد این شهرستان با اعتبار 70 میلیارد ریال اشتغالزایی می‌شود.

اشتغالزایی یک‌هزار مددجوی کمیته امداد نکا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در نکا، سید موسی عمادی صبح امروز در جلسه اشتغالزایی کمیته امداد امام خمینی (ره) نکا اظهار داشت: با اختصاص اعتبارات لازم اشتغالزایی برای یک‌هزار مددجو و افراد تحت تکفل آنان در مشاغل خانگی و خوداشتغالی، اشتغال ایجاد می‌شود.

وی افزود: در سال جاری 150 نفر از تسهیلات بانکی در بخش اشتغال بهره‌مند شده‌اند که این اشتغالزایی از منابع امداد و تسهیلات بانکی به مددجویان اختصاص یافته است.

عمادی خاطر نشان کرد: در سال گذشته بر اساس تعهد اعلام شده باید 700 اشتغال در نکا ایجاد شود که با برنامه‌ریزی مناسب و همکاری بانک‌های عامل برای 723 نفر ایجاد اشتغال شده است.

مدیر امداد نکا بیان داشت: بانک‌های نکا در تعهدات تسهیلات بانکی به مددجویان نکا با تمام توان وارد شده‌اند و تا پایان سال اشتغال مورد نظر برای یک هزار نفر مهیا شود.

عمادی گفت: ایجاد فرهنگ، کار و تلاش در بین مردم جامعه، ایجاد مشاغل مولد و غیرمولد، ارتقا و پیشرفت وضعیت زندگی در کنار ایجاد اشتغال از دغدغه‌هایی است که مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی هر دو هفته یک‌بار تا پایان سال برنامه‌های مختلف اشتغالزایی کمیته امداد شهرستان به فرمانداری اطلاع‌رسانی می‌شود.

فرماندار نکا نیز در سخنانی با تاکید بر همکاری همه جانبه بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات بانکی به مددجویان گفت: مسئولان بانکی در مورد ضمانت‌ها با دقت وارد شوند و همچنین در گرفتن ضمانت نیز بر اساس دستورالعمل بانک مرکزی عمل کرده و از افراط و تفریط جلوگیری کنند.

علی رجبی ادامه داد: بانک‌های عامل در شهرستان نکا در ارائه وام به مددجویان مشکلی وجود ندارد و تا پایان سال تعهدات یک هزار اشتغال با اعتبار 7 میلیارد تومانی در نکا محقق می‌شود.

انتهای پیام/86002/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول