اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم نیشابور در مجلس:

دلیل نابودی برخی حکومت‌های انقلابی مردمی نبودن آنها بود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های نیشابور و فیروزه در مجلس گفت: دلیل نابودی برخی حکومت‌های انقلابی این بود که فراموش کردند باید مردمی باشند.

دلیل نابودی برخی حکومت‌های انقلابی مردمی نبودن آنها بود

علی مروی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیشابور افزود: حکومت ما، اسلامی است و در این حکومت، خیلی کارها نظیر گروه‌بازی و جناح‌بازی ممنوع است.

وی یادآور شد: نظام‌های متعددی در منطقه خاورمیانه توسط انقلاب‌های مردمی روی کار آمدند ولی پس از چند دهه حکومت با فضاحت کنار گذاشته شدند.

نماینده شهرستان‌های نیشابور و فیروزه در مجلس درباره اوضاع مدیران نیشابور، اظهار داشت: من خیلی علاقه ندارم به مسائل ریز عزل و نصب‌های نیشابور وارد شوم و در انتخاب مدیران دخالت کنم.

مروی خاطر نشان کرد: باید فضای دوستانه، دلگرمی و کار و تلاش در شهر حاکم شود و هر کس وظیفه خودش را انجام دهد.

وی با بیان اینکه هر کسی باید ببیند اگر ظرفیت کاری را ندارد، واقعا نیاید، تصریح کرد: مدیران باید کار را به نحو مطلوب انجام دهند و گرنه در معرض پرسش خداوند و مردم قرار می‌گیرند.

نماینده نیشابور درباره دلیل امضا نکردن پرسش از رئیس جمهور، گفت: طرح سئوال را از رئیس جمهور به نفع کشور نمی‌دانستم.

مروی افزود: چون دیدم دشمنان خارجی و داخلی انقلاب اسلامی از این موضوع سوءاستفاده می‌کنند، به خاطر همین نه تنها امضا نکردم بلکه به دیگر همکاران نماینده نیز توصیه کردم که امضا نکنند یا اگر امضا کرده‌اند، امضای خود را پس بگیرند.

وی روش‌هایی چون تذکر، تحقیق، تفحص و استیضاح را از ابزارهای نظارت نمایندگان مجلس عنوان و اضافه کرد: دستگاه‌ها باید کارشان را به خوبی انجام بدهند و نماینده باید آخرین فردی باشد که در مرحله نظارت وارد می‌شود.

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس عنوان کرد: چون نیشابور ظرفیت و شایستگی بیشتری دارد، بنابراین مردم سطح توقع بالایی و رشد بیشتری دارند؛ البته مجموعه عوامل مختلفی دست به دست هم می‌دهند تا احساس رضایت یا نارضایتی از خدمات شکل بگیرد.

مروی معتقد است: اگر مدیران وظیفه خود را به خوبی انجام دهند و تا به آخر موضوع را پیگیری کنند رضایتمندی در مردم ایجاد می‌شود.

وی با اشاره به وظیفه نظارتی نمایندگان، گفت: اگر دستگاه‌های نظارتی کارشان را به خوبی انجام دهند، خیلی از مشکل‌ها حل می‌شود.

انتهای پیام/70001/خ40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول