اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه گلستان:

ناکارآمد نشان ‎دادن حکومت دینی برنامه جدید دشمن است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه جامع گلستان گفت: دشمن به انحای مختلف ناکارآمدی حکومت دینی را القا می‎کند.

ناکارآمد نشان ‎دادن حکومت دینی برنامه جدید دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عباس قربانی ظهر امروز در جمع دانشجویان دانشگاه جامع گلستان اظهار داشت: دشمن به دنبال این است که به روش‎های مختلف ناکارآمدی حکومت دینی را القا کند و با حربه معرفی دشمن به جای دوست، ناجی ملت را در جای دیگری غیر از رهبری نظام اسلامی نشان دهد.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران با مبنای الهی و معنویت‎گرایی با آرمان‌های بلند جهانی چون یاری به مستضعفان عالم و تدارک مقدمات جامعه جهانی مهدی (عج)و  با شعار نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی به وقوع پیوست و از همان ابتدا با دشمنی جدی سردمداران نظام سلطه مواجه شده است.

رویکرد مقاومتی حکومت اسلامی الگویی برای کشورهای دیگر 

رئیس دانشگاه جامع گلستان خاطرنشان کرد: حکومت اسلامی برای تحقق آرمان‎های خود از همان ابتدا با رویکرد و راهبرد مقاومتی در حوزه‎های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و به‌ویژه نظامی پیش رفت و برخلاف تبلیغات 400 ساله دشمن و بدون اتکا به شرق یا غرب به پیشرفت و تعالی رسید و به صورت الگویی برای کشورهای دیگر درآمد.

مراجع نظارتی اهتمام جدی داشته باشند

وی متذکر شد: در بخش ساختارهای قانونی همچنان که رهبر معظم انقلاب ورود کرده‎اند لازم است قوای سه‌گانه هم ورود جدی‎تر داشته باشند و مجلس قوانین مورد نیاز را وضع کند، قوه قضائیه نیز در امر پیشگیری و رفع اخلال اقتصادی برخورد لازم را داشته باشد و مراجع نظارتی اهتمام جدی داشته باشند.

قربانی در پایان خاطرنشان کرد: ملت مسلمان ما با عطف توجه به تجارب تلخ تاریخ اسلام رهبر خود را همچون گذشته چون جان در میان داشته و در تبعیت از معمار کبیر انقلاب این مرحله تاریخی را پشت سر گذاشته و تنگناهای موقت مالی و اقتصادی را به جان می‎خرد.

انتهای‌پیام/2307/م/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول