اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه فجر صورت می‏گیرد

جدال جوانان وزنه‏بردار تهرانی با پولاد سرد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت وزنه‏برداری استان تهران از برگزاری رقابت‏های ورزشی این رشته به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی خبر داد.

جدال جوانان وزنه‏بردار تهرانی با پولاد سرد

محسن کله‏گیری امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: برگزاری رقابت‏های ورزشی در دهه فجر اقدامی فرهنگی نیز تلقی می‏شود و از این رو، هیئت وزنه‏برداری استان تهران برای برگزاری این مسابقات از مدت‏ها قبل آمادگی خود را اعلام کرده است.

کله‏گیری اضافه کرد: رقابت‏های دهه فجر امسال در استان تهران در رده جوانان و در راستای تقویت سطح کمی و کیفی آتیه‏سازان این ورزش صورت می‏گیرد.

رئیس هیئت وزنه‏برداری استان تهران افزود: بر اساس زمان‏بندی ابلاغی از سوی اداره‏کل ورزش و جوانان استان تهران، این مسابقات 13 بهمن ماه امسال برگزار می‏شود.

وی ادامه داد: طبق هماهنگی‏های به عمل آمده، جوانان استان تهران رقابت‏های خود را در سالن شهید «کبکانیان» برپا می‏کنند.

کله‏گیری اضافه کرد: هیئت وزنه‏برداری استان تهران، مسابقات جام فجر را به دو بخش تهران و توابع این استان با کاپ و جوایز مجزا تقسیم کرده است.

رئیس هیئت وزنه‏برداری استان تهران افزود: بخشنامه‏ها برای حضور تیم‏ها در این دوره از مسابقات به باشگاه‏های سراسر استان تهران ارسال شده است.

وی از وجود هیئت وزنه‏برداری در اغلب نقاط استان تهران خبر داد و افزود: رشته وزنه‏برداری تهران در قالب حوزه‏های شمال‏غرب، جنوب‏غرب، شمال‏شرق، جنوب‏شرق و شهرستان‏های استان تهران دارای هیئت ورزشی است.

کله‏گیری اضافه کرد: علاوه بر رقابت‏های دهه فجر در سطح جوانان، مسابقات انتخابی استان تهران نیز با حضور تیم‏های بزرگسالان برگزار می‏شود.

انتهای پیام/2568/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول