اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی گلستان:

برای افزایش ماندگار مسافران در گلستان برنامه‌ریزی می‌کنیم

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان گلستان گفت: برای افزایش ماندگار مسافران به مدت سه شب در گلستان برنامه‌ریزی می‌کنیم.

برای افزایش ماندگار مسافران در گلستان برنامه‌ریزی می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان گلستان، قربان عباسی در نخستین جلسه ستاد دائمی تسهیلات و نظارت بر سفرهای استان گلستان با حضور معاون عمرانی استانداری گلستان، فرمانداران، مدیران دستگاه‌های اجرایی اظهار داشت: با تلاش‌های صورت گرفته در این ستاد، گلستان از استان گذر به استان انتخاب تبدیل شده و اقامت در این استان نیز از 5/1 شب به 5/2 شب رسیده است.

ادامه داد: امیدواریم امسال شاهد افزایش اقامت در استان به سه شب باشیم.

وی تصریح کرد: امسال نیز همانند سال‌های گذشته با برنامه‌ریزی مطلوب برای ارائه خدمات شایسته به مسافران و گردشگران در ایام نوروز، در تلاش هستیم زمینه‌ای مناسب برای توسعه و رونق بخش گردشگری فراهم آوریم.

عباسی با اشاره به فعالیت دائمی این ستاد در طول سال افزود: ارائه خدمات مطلوب به مسافران با انسجام و هماهنگی تمام دستگاه‌های اجرایی این استان عملی خواهد شد.

دبیر ستاد دائمی تسهیلات و نظارت بر سفرهای این استان گلستان خاطرنشان کرد: با توجه به فعالیت کمیته‌های یازده‌گانه این ستاد در قالب کمیته‌های اسکان و پذیرایی، امداد و نجات، بهداشت و درمان، انتظامی و راهور، فرهنگی و اجتماعی، اطلاع‌رسانی، برنامه‌ریزی، نظارت و ارزیابی، پشتیبانی و مرزبانی، حمل و نقل و پایانه‌ها و حقوقی، امسال ستاد تسهیلات و نظارت بر سفرهای این استان در چارت جدید، به کمیته‌های دوازده‌‌گانه ارتقا یافته و کمیته گردشگری روستایی نیز علاوه بر کمیته مرزبانی به کمیته‌های این ستاد افزوده شده است.

وی اذعان داشت: در سال گذشته کمیته مرزبانی به عنوان پایلوت در کشور در این استان تشکیل و استان گلستان به عنوان استان برتر در کشور مطرح شد.

دبیر ستاد تسهیلات و نظارت بر سفرهای استان گلستان افزود: احکام رؤسا و اعضای این ستاد ابلاغ خواهد شد و تمامی کمیته‌ها با هماهنگی دبیرخانه این ستاد نسبت به برنامه‌ریزی برای پذیرایی از مسافران نوروزی اقدام می‌کنند.

عباسی اظهار امیدواری کرد با ارائه خدمات مطلوب به گردشگران نوروزی این استان، ضمن مطرح شدن به عنوان استان برتر به عنوان استان ویژه ستاد تسهیلات و نظارت بر سفرها در کشور معرفی شویم.

انتهای پیام/2307/غ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول