اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان:

نیمه دوم سایپا بهتر از ما بازی کرد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با اشاره به اینکه در نیمه دوم سایپا بهتر از ما بازی کرد، گفت: کسب تساوی برابر سایپا در کرج و گرفتن یک امتیاز در این شهرستان برای ما باارزش است.

نیمه دوم سایپا بهتر از ما بازی کرد

حسین فرکی عصر امروز پس از پایان دیدار تیمش برابر نارنجی‌پوشان کرجی که با نتیجه یک بر یک به پایان رسید در جمع خبرنگاران حاضر شد و در پاسخ به پرسش‌های آنها اظهار داشت: در برابر سایپا بازی سختی را در پیش داشتیم و در برخی دقایق به ویژه در نیمه دوم حریف بهتر از ما بود.

وی تصریح کرد: خوشبختانه عملکرد خوب خط دفاعی فولاد موجب شد که موقعیت‌های سایپا در نیمه دوم به گل تبدیل نشود و بتوانیم یک امتیاز باارزش را در کرج کسب کنیم.

سرمربی فولاد خوزستان افزود: به طور قطع کسب تساوی برابر سایپا و در خانه حریف و گرفتن یک امتیاز کار راحتی نیست و این امتیاز برای ما باارزش است.

فرکی متذکر شد: با این وجود من از نتیجه تساوی راضی نیستیم و معتقدم که اگر بازیکنان ما به ویژه در خط هافبک عملکرد بهتری داشتند، می‌توانستیم با پیروزی به خوزستان باز گردیم.

وی بیان داشت: در حال حاضر ما 13 هفته است که شکست نخورده‌ایم و این آمار نشان‌دهنده تلاشی است که همه تیم برای موفقیت متحمل می‌شوند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان ادامه داد: از امروز به بعد باید دیدار با سایپا را فراموش کنیم و به فکر روزهای آینده باشیم، چراکه هر چه جلوتر می‌رویم بازی‌های فولاد سخت‌تر شده و حریفان برای کسب یک امتیاز تمام تلاش خود را می‌کنند.

فرکی درباره این دیدار نیز گفت: سایپا در ابتدا خیلی زود به گل رسید و همین امر می‌توانست شیرازه تیمی ما را به هم بزند، اما خوشبختانه بازیکنان با تجربه فولاد تسلیم نشدند و دقایقی بعد توانستیم گل خورده را جبران کنیم.

وی افزود: در نیمه دوم، سایپا بهتر از ما بازی کرد و چند موقعیت خطرناک را نیز داشت که خوشبختانه با عملکرد خوب خط دفاعی و دروازه‌بان ما منجر به گل نشد.

فرکی در پایان تاکید کرد: اگرچه 13 هفته بدون شکست بودیم، اما در هفته‌های بعد کار سختی را در پیش داریم و به طور قطع یک لحظه غفلت تیم ما را با مشکل روبه‌رو کرده و جایگاه خود را در جدول از دست می‌دهیم.

انتهای پیام/‌64001/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول