اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته نهم لیگ دسته اول فوتبال

تیم‌های پاس و الوند همدان برای صدرنشینی به میدان می‌روند

خبرگزاری فارس: در هفته نهم لیگ دسته اول فوتبال جام آزادگان پاس و الوند همدان برای صدرنشینی به مصاف حریفان می‌روند.

تیم‌های پاس و الوند همدان برای صدرنشینی به میدان می‌روند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، در هفته گذشته تیم پاس برای بار سوم طعم تلخ شکست را چشید و برابر استقلال خوزستان سه امتیاز بازی و صدر جدول را واگذار کرد تا زنگ‌های خطر برای پاس مدعی بیشتر از پیش شنیده شود و رنگ ناامیدی بین هواداران این تیم دیده شود خط دفاع پاس تا به اینجای کار عملکرد خوبی را از خود نداشته است و در بازی با استقلال خوزستان هم دو گل دریافت کرد.

سومین باخت برای پاسی‌ها به قیمت از دست دادن صدر جدول تمام شد البته سه باخت در هشت بازی برای پاس نگران‌کننده است تیمی که می‌خواهد قهرمان گروه خود شود در فصل‌های گذشته لیگ آزادگان هر کدام از تیم‌های قهرمان  نظیر آلومینیوم هرمزگان، پیکان تهران و داماش گیلان در 26 بازی تنها چهار باخت داشتند کادر فنی و بازیکنان و مدیریت پاس باید هوشیار باشند که این روند برای پاس بسیار خطرناک است و می‌تواند کم کم پاسی‌ها را از صدر جدول دورتر کند.

مدیریت پاس باید با هوشیاری مناسب و به موقع با دادن شوک به کادر فنی و بازیکنان روند باخت در بیرون خانه پاس را متوقف کند ادامه این روند می‌تواند برای پاس گران تمام شود.

این هفته پاسی‌ها در همدان از نیروی زمینی تهران پذیرایی می‌کنند نیروی زمینی با چهار برد و چهار باخت 12 امتیازی است و در رده پنجم جدول قرار دارد پاس در این بازی محکوم به پیروزی است مساوی و باخت در این بازی می‌تواند پاس را وارد حاشیه کند و آنها را از صدر جدول دورتر کند.

نیروی زمینی قطعاً برای پاس حریف دست و پا بسته‌ای نخواهد بود نیروی زمینی با 10 گل بهترین خط حمله لیگ را تا به اینجای کار در اختیار دارد و این می‌تواند برای دفاع ضعیف پاسی‌ها خطرناک باشد این بازی یک بازی شش امتیازی برای پاس است در لیگ دسته اول برای تمام تیم‌ها خصوصاً تیم‌هایی مانند پاس که در اندیشه قهرمانی هستند بازی آسان وجود ندارد و هر بازی قطعاً حکم فینال را خواهد داشت این را کادر فنی پاس به خوبی می‌دانند در این هفته حاشیه‌هایی هم برای پاس به وجود آمد درگیری لفظی مجتبی خورشیدی مربی و وینگو بگوویچ سرمربی تیم پاس در بازی استقلال خوزستان باعث حاشیه‌هایی برای این تیم شد که قطعاً مدیرعامل این تیم عبدالحمید رمضانی با ایجاد وحدت و همدلی در بین تیم باید موانع صعود و حاشیه‌سازی پاس را بردارد و همدلی را در بین کادر فنی و بازیکنان این تیم ایجاد کند همچنین مسئولان استانی و هواداران باید به کمک تیم پاس بیایند تا پاس دوباره به لیگ برتر برگردد.

پاس تا این هفته با 15 امتیاز در رتبه سوم جدول رده‌بندی گروه ب مسابقات لیگ دسته اول قرار دارد تیم‌ها در صدر جدول فاصله بسیار کمی با هم دارند و هر تیم با یک برد یا باخت در صدر جدول جا به جا می‌شود پاس می‌تواند در صورت نتیجه‌گیری خود و عدم نتیجه‌گیری استقلال خوزستان و راهیان کرمانشاه در این هفته دوباره به صدر جدول بازگردد.

الوند دیگر نماینده استان در لیگ دسته اول تا به اینجای کار با وجود اینکه کسانی به دنبال حاشیه‌سازی برای این تیم بوده‌اند نتایج درخشانی را کسب کرده است و نماینده شایسته‌ای در گروه الف این مسابقات برای همدان بوده است و به قولی آبروداری کرده است.

الوند را همچنین می‌توان خوش‌شانس‌ترین تیم لیگ یکی هم دانست به این دلیل که در دو بازی شاهین بوشهر و ماشین‌سازی تبریز شش امتیاز راحت را کسب کرد همچنین الوندی‌ها همچنان شکست‌ناپذیر هستند و طعم تلخ شکست را تا هفته هشتم نچشیده‌اند در هفته گذشته الوند میزبان شاهین بوشهر بود اما این تیم بوشهری به علت مشکلات مختلف مالی قید سفر به همدان را زد و الوند را زیاد به دردسر نینداخت تا الوند به راحتی سه امتیاز این بازی را بگیرد.

این هفته الوند به سیرجان کرمان سفر کرده است و باید به مصاف گل‌گهر این شهر برود گل‌گهر با چهار باخت، دو مساوی، دو برد و هشت امتیاز در رده دهم قرار دارد.

همچنین الوند با چهار برد و چهار مساوی و بدون شکست با 16 امتیاز در رده سوم و در فاصله یک امتیازی صدر جدول گروه الف این مسابقات قرار دارد.

برنامه بازی‌های نمایندگان همدان در هفته هشتم لیگ آزادگان:

جمعه 19 آبان

پاس همدان  ـ نیروی زمینی تهران

ورزشگاه قدس همدان ساعت 14:45

گل‌گهر سیرجان ـ الوند همدان

ورزشگاه اختصاصی گل گهر ساعت 14:30

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول